Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
148 produktů
Myslíte si, že jste vtipní? A myslí si to i vaše okolí? Mám pro vás dobrou zprávu: vtipný může být každý, i vy! Humor se dá naučit. Stejně jako dobrý příběh má i legrace svá pravidla. Ovládněte je a budete překvapeni, jak snadné může být lidi pobavit....
-
Knihabrožovaná vazba254 KčDo 21 dnů
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
94 KčDo 21 dnů
-
365 KčIhned ke stažení
Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...
-
202 KčDo 21 dnů
-
212 KčIhned ke stažení
Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe...
-
Knihabrožovaná vazba325 KčSkladem 1 ks
-
331 KčIhned ke stažení
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...
-
Knihapevná vazba626 KčSkladem > 5 ks
-
637 KčIhned ke stažení
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku...
Další formátyPraktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...
Další formátyDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...
Další formátyNové vydání praktické a přehledné publikace je aktualizováno s ohledem na legislativní změny platné od roku 2016. Výrazné změny se týkají například účetní závěrky, účetních výkazů nebo účtování zásob. Nově zde najdeme kapitolu věnující se účetnictví...
Další formátyKONEČNĚ KNIHA, KTERÁ OTEVŘENĚ ŘÍKÁ, O ČEM OSTATNÍ MLČÍ. Které návody na zbohatnutí jsou slepou uličkou a které skutečně fungují? Co je pro dosažení bohatství úplně nejdůležitější? S jakými neférovými postupy je třeba počítat? Co lidi na...
-
Přečtenávýborný stav79 KčSkladem
-
Vyprodané
-
246 KčIhned ke stažení
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..
Další formátyOd začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
-
Vyprodané
-
212 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyBez této knižní pomůcky se neobejdete, jste-li účetním či ekonomickým pracovníkem v nestátní neziskové organizaci. Aktuální účetní souvztažnosti pro nestátní neziskovky promítají legislativní změny zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. a vyhlášky...
-
Knihabrožovaná vazba217 KčDo 21 dnů
-
220 KčIhned ke stažení
Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...
-
E-knihaPDF654 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?
Nechte vystoupit do popředí své výkony! Ten, kdo sám sebe neuvede na scénu, neupoutá pozornost – ani svými excelentními výkony a talentem...
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle