Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Na téma řízení společnosti s brožovanou vazbou jazykové učebnice

Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    219 Kč
    Skladem

Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...

  • Knihabrožovaná vazba
    307 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    140 Kč
    Skladem

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard, New era, 2018
Základy Public Relations
  • Knihabrožovaná vazba
    140 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 12 – 17 dnů

Obchodní jednání a reálie v ruštině - Marie Horvátová, Oeconomica, 2019
Obchodní jednání a reálie v ruštině

Dialogy z obchodních jednání, řečové situace spojené s jednáním po telefonu, vedením pracovní porady, vyjádření názoru, souhlasu či nesouhlasu, žádosti, rady, doporučení, kompromisu a komplimentu. Texty sloužící jako podklad...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Time management - Jan Brodský, Ústav práva a právní vědy, 2014
Time management

Publikace s příznačným názvem Time management je v dnešní uspěchané době dílem, které si jaksi automaticky zaslouží pozornost široké čtenářské obce, nejen z řad studentů profesních vzdělávacích programů. I když se na trhu v uplynulých letech objevilo...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    121 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Lidské zdroje v sociálních podnicích - Kolektív autorov, Wolters Kluwer ČR, 2016
Lidské zdroje v sociálních podnicích
  • Autorský kolektiv

Monografie seznamuje s problematikou sociálních podniků jako subjektů sociální ekonomiky. Autorky vymezují tuto oblast spojovanou se třetím sektorem a zaměřují se na...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    105 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Public relations - Denisa Hejlová, Grada, 2015
Public relations

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Logistika - Alena Oudová, Computer Media, 2016
Logistika

Logistika je dnes pojmem zcela běžným a každodenně užívaným. Ač se logistika jako samostatný vědní obor objevila relativně nedávno, s logistickými principy jako takovými je možné se setkat již od nepaměti. Už staří Egypťané potřebovali vynaložit...


Podnikový finanční management - Milan R. Paták, Idea servis, 2006
Podnikový finanční management

Učebnice přibližuje základy problematiky financování podniku a finančního managementu, podává jasný a přehledný souhrn vybraných nových prvků ve finančním hospodaření podniku a stručně zachycuje naši současnou finanční realitu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá) - Ivan Nový a Sylvia Schroll-Machl, Management Press, 2007
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá)

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    174 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty - Radek Chalupa, Grada, 2012
Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...


Versatilní vedení - Eva Jarošová, Robert B. Kaiser, Karel Pavlica, Management Press, 2010
Versatilní vedení

Známí vysokoškolští pedagogové ve spolupráci s americkým odborníkem na problematiku vedení lidí představují jedinečnou koncepci versatilního vedení,...


Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    181 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Mezinárodní management - Pavel Štrach, Grada, 2009
Mezinárodní management

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen