Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Jazykové učebnice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Další možnosti
Jazyková úroveň
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    328 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    176 Kč
    Skladem

Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...

  • Knihabrožovaná vazba
    305 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    140 Kč
    Skladem

Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    258 Kč
    Skladem 2 ks

Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...

Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    158 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    356 Kč
    Do 28 dnů

Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    94 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    105 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Obchodní korespondence a komunikace - Angličtina - Rachel Armitage-Amato, Klett, 2005
Obchodní korespondence a komunikace - Angličtina

Praktická příručka pro kanceláře nejrůznějších úřadů a institucí, ekonomické, manažerské i jiné odborné školy, obchodníky a podnikatele. 24 tematických kapitol s četnými příklady, jak formulovat obchodní dopis, fax a e-mail,...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    245 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard, New era, 2018
Základy Public Relations
  • Knihabrožovaná vazba
    140 Kč
    Do 3 dnů

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    139 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty - Radek Chalupa, Grada, 2012
Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...


Versatilní vedení - Eva Jarošová, Robert B. Kaiser, Karel Pavlica, Management Press, 2010
Versatilní vedení

Známí vysokoškolští pedagogové ve spolupráci s americkým odborníkem na problematiku vedení lidí představují jedinečnou koncepci versatilního vedení,...


Logistika - Alena Oudová, Computer Media, 2016
Logistika

Logistika je dnes pojmem zcela běžným a každodenně užívaným. Ač se logistika jako samostatný vědní obor objevila relativně nedávno, s logistickými principy jako takovými je možné se setkat již od nepaměti. Už staří Egypťané potřebovali vynaložit...


Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 8 dnů

Phrasal Verbs in Business Matters (Frázová slovesa v obchodních záležitostech) - Austin F. Greer, Zuzana Vanišová, Leda
Phrasal Verbs in Business Matters (Frázová slovesa v obchodních záležitostech)

Publikace je zaměřená na frázová slovesa užívaná v podnikatelském světě a v obchodním dorozumívání.

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem 2 ks

Obchodní jednání a reálie v ruštině - Marie Horvátová, Oeconomica, 2019
Obchodní jednání a reálie v ruštině

Dialogy z obchodních jednání, řečové situace spojené s jednáním po telefonu, vedením pracovní porady, vyjádření názoru, souhlasu či nesouhlasu, žádosti, rady, doporučení, kompromisu a komplimentu. Texty sloužící jako podklad...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Do 4 dnů

Mezinárodní management - Pavel Štrach, Grada, 2009
Mezinárodní management

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky...


Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    106 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá) - Ivan Nový a Sylvia Schroll-Machl, Management Press, 2007
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá)

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění...


Business Benchmark Advanced BEC Edition - Guy Brook-Hart, Cambridge University Press, 2007
Business Benchmark Advanced BEC Edition 
EN

Business Benchmark helps students get ahead with their Business English vocabulary and skills and gives them grammar practice in business contexts. This course book provides advanced-level students with essential business language and vocabulary...

  • Knihabrožovaná vazba
    893 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“

Oběť Molochovi - Asa Larsson, 2021
Oběť Molochovi
Asa Larsson