Jazykové učebnice
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Přečtenávýborný stav711 KčSkladem
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
-
Přečtenámírně opotřebovaná96 KčSkladem
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
-
Přečtenávýborný stav220 KčSkladem
V knize najdete pět originálních pohádkových příběhů. Byly zpracovány pro začínající čtenáře, kteří si chtějí vyzkoušet, jak si poradí se souvislým textem v italštině. Úroveň jazyka v publikaci je vhodná pro začátečníky a mírně...
-
Knihabrožovaná vazba188 KčSkladem > 5 ks
Italština za 24 dnů je intenzivní kurz pro samouky, kterým budete rychle a jednoduše zasvěceni do tajů tohoto cizího jazyka. Díky svému zpracování je kniha vhodná jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé...
-
Knihabrožovaná vazba312 KčDo 18 – 23 dnů
Učebnice angličtiny pro samouky akceptuje český způsob samostudia (oboujazyčné komentáře, řadu konverzací, příkladů a cvičení z tuzemského prostředí ad.). Lekce jsou rozděleny do subkapitol zahrnujících poslech, čtení, gramatiku...
-
Knihabrožovaná vazba395 KčDo 4 – 6 dnů
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba288 KčDo 3 – 5 dnů
Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po 4 lekcích, každá pátá lekce je opakovací. Lekce začínají moderními a autentickými krátkými texty, které jsou zaměřeny především na hovorový jazyk. Pak následuje oddíl...
-
Knihabrožovaná vazba519 KčSkladem 2 ks
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle