Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024

S brožovanou vazbou bílá knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Verbum, 2016
Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

  • Knihabrožovaná vazba
    268 Kč
    Více než 30 dní

The 22 Immutable Laws of Marketing - Al Ries, Jack Trout, Profile Books, 1994
The 22 Immutable Laws of Marketing 
EN

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...

  • Knihabrožovaná vazba
    261 Kč
    Skladem 1 ks

Príručka pre klientov realitných kancelárií - Daniela Danihel Rážová, , 2014
Príručka pre klientov realitných kancelárií 
SK

Úloha realitnej kancelárie má v oblasti služieb svoje opodstatnenie. Najnebezpečnejší sú ľudia, sebavedome presadzujúci postupy, ktoré vôbec nezodpovedajú korektnému procesu realitného obchodu a tým vás vystavia riziku...

  • Knihabrožovaná vazba
    173 Kč
    Skladem 1 ks

To Sell is Human - Daniel H. Pink, Canongate Books, 2018
To Sell is Human 
EN

Parents sell their kids on going to bed. Spouses sell their partners on mowing the lawn. We sell our bosses on giving us more money and more time off. And in astonishing numbers we go online to sell ourselves on Facebook, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Více než 30 dní

Reklama - Roman Kobiela, Computer Press, 2009
Reklama

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková, Grada, 2007
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham