Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online 
SK

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2012
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...


Obchod pre všetko - Brad Stone, Eastone Books, 2014
Obchod pre všetko 
SK
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj....

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    165 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    413 Kč
    Skladem 2 ks

Zbožíznalství II. - Karel Cvrček, Fortuna, 2005
Zbožíznalství II.

Druhý díl se věnuje výrobkům chemickým, textilním, kožedělným, dřevařským, papírenským, zemědělským a poživatinám. Poslední kapitola se zabývá prodejem zboží.

  • Přečtenávýborný stav
    83 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    170 Kč
    Skladem 1 ks

Vývojové tendence velkých podniků - Miroslav Hučka, C. H. Beck, 2011
Vývojové tendence velkých podniků

Autoři publikace hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum...


Odvaha podnikat - Fernando Trias de Bes, Triton, 2009
Odvaha podnikat

Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit...


Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek - František Ochrana, Ekopress, 2008
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek

Veřejné zakázky představují významný alokační institut veřejných zdrojů. Realizované veřejné zakázky v současné době „absorbují“ přibližně 10 procent vytvořeného HDP. To staví otázku, jak hospodárně, efektivně a účelně jsou tyto zdroje využívány...

Fair trade - Hana Doležalová, Grada, 2021
Fair trade

Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks

Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...

Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Grada
Jak sestavit marketingový plán

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


Globalizace světového hospodářství - Vladimír Jeníček, C. H. Beck, 2002
Globalizace světového hospodářství

V knize jsou charakterizována teoretická východiska a pojetí globalizace, základní pojmy, vliv liberalizace na globalizaci včetně globálního řízení...


Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2021
Alchemy 
EN

Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    347 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    187 Kč
    Skladem

Podnikové procesy - Václav Řepa, Grada, 2007
Podnikové procesy

Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...


Podnikanie cez internet II + CD - Milan Bednár, Milan Bednár, 2015
Podnikanie cez internet II + CD 
SK

Napadla vám niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod prevádzkujete. Predaj tovaru cez internet prostredníctvom internetového obchodu nie je jednoduchý a skrýva sa za tým viac...


Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina, Grada, 2014
Úvod do podnikové ekonomiky

Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


Jak úspěšně reklamovat - David Houdek, Grada
Jak úspěšně reklamovat


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck