Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Společnost s ručením omezeným - Miroslava Bartošíková, C. H. Beck, 2003
Společnost s ručením omezeným

Publikace pojednávající o nejběžnější formě obchodní společnosti v České republice z pera zkušených autorek, které se s úpravou společnosti s ručením omezeným setkávají ve své každodenní praxi. Kniha je zpracována podle...

  • Knihabrožovaná vazba
    987 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Jak se stát obchodním zástupcem - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Jak se stát obchodním zástupcem

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    66 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    30 Kč
    Skladem

Nebojte se akcií 1. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 1. díl

Zbavte se strachu a zbohatněte. Bojíte se investovat? Pokud jste například narazili na nekalé praktiky finančního trhu nebo jen potřebujete plně pochopit funkci akciového trhu, tak je tato kniha právě pro vás. Plně a čtivě vás zasvětí do principů...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Do 2 – 3 dnů
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014
Velká kniha o prodeji

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní...


Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 12 – 17 dnů

Jak úspěšně reklamovat - David Houdek, Grada
Jak úspěšně reklamovat
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    36 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů - Jitka Srpová, Grada, 2020
Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů

Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks

Nebojte se akcií 2. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 2. díl

Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2014
Podnik a podnikanie 
SK

V predloženej vysokoškolskej učebnici Podnik a podnikanie je vyjadrené úsilie vysokoškolských pedagógov opísať a vysvetliť oblasti podnikania a podniku ako jeho...

  • Knihabrožovaná vazba
    575 Kč
    Do 2 – 3 dnů
Malé velké věci - Tom Peters, Management Press, 2011
Malé velké věci

Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak myslí špičkový obchodník - Martin Limbeck, Grada, 2012
Jak myslí špičkový obchodník

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The 80/20 Manager - Richard Koch, Little, Brown, 2015
The 80/20 Manager 
EN

In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 1 ks

Podnikání v silniční dopravě - Jan Kyncl, Grada, 2001
Podnikání v silniční dopravě

Příručka podává souhrnný přehled o podmínkách podnikání v silniční dopravě.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Systém kritických bodů v obchodě - Michal Voldřich, Marie Jechová, České a slovenské odbor.nakl.
Systém kritických bodů v obchodě

Publikace poskytuje potřebné a ucelené informace a praktické návody k orientaci v oblasti zavedení systému HACCP při prodeji potravin. Je určena především pro provozovatele v oblasti malého a středního podnikání. Její text zahrnuje na různých úrovní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Škola úspechu - Frank Bettger, incommunity, 2012
Škola úspechu

Knih je pro všechny, kteří se zabývají odvětvím obchodu. Ať už jste realitní makléř nebo prodáváte podílové fondy, reklamu či nápady - tato kniha je právě pro vás...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rizika v komerční praxi - František Janatka a kolektív, Wolters Kluwer ČR, 2011
Rizika v komerční praxi

Problematika rizik v komerční praxi je známa všem podnikatelům. Zvyšování komerčních rizik v posledních letech nesporně ovlivňuje globalizace světového obchodu, rostoucí objem zahraničního obchodu a služeb i cyklický vývoj ekonomik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy drobného podnikání - Colin Barrow, Grada
Základy drobného podnikání

Užitečná kniha poskytující souborné znalosti širokému spektru drobných podnikatelů a manažerů menších firem.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jenom na 100 % - Jan Hamr, Muza books, 2024
Novinka
Jenom na 100 %

Kniha je určena hlavně mladým lidem, kteří jsou na začátku své kariéry, nejen v oblasti finančního poradenství, ale obecně ve světě financí i jiných oborech moderní ekonomiky. Je svým způsobem také kuchařkou finančního...

  • Knihabrožovaná vazba
    424 Kč
    Připravujeme,
    vychází 14. 6. 2024

Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová