Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Inteligentní investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2007
Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...

  • Knihapevná vazba
    626 Kč
    Skladem > 5 ks

Myslete velkoryse - David J. Schwartz, Pragma, 2022
Myslete velkoryse

Miliony lidí po celém světě zlepšilo svůj život pomocí jednoduchého návodu „myslete velkoryse“. Od finančního experta Davida Schwartze se k vám dostanou rady a návody k tomu, jak lépe prodávat, jak vydělávat více peněz a...

  • Knihapevná vazba
    258 Kč
    Skladem 1 ks

Disciplína je osud - Ryan Holiday, Audiolibrix, 2023
Disciplína je osud

Autor Ryan Holliday svou knihou Odvaha volá postavil první pilíř ze čtyř ctností, na nichž stojí umění života stoika. V této druhé knize čtyřdílné série oslavuje Holliday úžasnou sílu sebekázně na...

  • Knihapevná vazba
    254 Kč
    Skladem 2 ks

Uzavírání: příručka profesionálního prodejce - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce

Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Skladem 1 ks
Prodejte to! - Oren Klaff, Edice knihy Omega, 2018
Prodejte to!

Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod. Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci... Ch


Francouzky se umí otáčet - Mireille Guiliano, Ikar CZ, 2011
Francouzky se umí otáčet

Každá žena by měla dostat tuto knihu na začátku své pracovní kariéry. Dozví se, jak uspět, jak stoupat po kariérním žebříčku, ale zároveň zde najde tipy, jak se oblékat, pohostit, ...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    453 Kč
    Skladem 1 ks

Skutečný úspěch - Arianna Huffingtonová, Paseka, 2015
Skutečný úspěch

Ariannin poplašný signál měl podobu zlomené lícní kosti a ošklivého šrámu nad okem v důsledku náhlého zhroucení. Zážitek vedl k prozření a k otázce: jsou moc a peníze opravdovým úspěchem? Honba za nimi nás vede k vyhoření a k epidemii chorob...


Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Šťastné peníze - Ken Honda, Via, 2020
Šťastné peníze

Peníze jsou příliš často zdrojem strachu, stresu a hněvu, často narušují vzájemné vztahy a dokonce ničí životy. Rádi bychom si mysleli, že peníze jsou jen číslo nebo kus papíru, ale představují mnohem víc. Peníze mají schopnost

  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem 1 ks
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...


The Hard Thing about Hard Things - Ben Horowitz, HarperCollins, 2014
The Hard Thing about Hard Things 
EN

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't

  • Knihapevná vazba
    599 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    391 Kč
    Skladem

Jak koupit a prodat - Byznys - Garrett Sutton, Pragma, 2009
Jak koupit a prodat - Byznys

Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, ...


Rétorika pro obchodníky i běžný život - Vojtěch Černý, Edika
Rétorika pro obchodníky i běžný život

Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...


Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Vy jako značka - Cristina Muntean, Grada, 2018
Vy jako značka

Nejlepší chvíle pro budování vaší osobní značky byla včera. Ta druhá nejlepší je právě teď! Chcete se ve své kariéře posunout dál? Cítíte, že své dovednosti nedokážete na trhu práce prodat tak, jak byste chtěli? Je pro...


Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný - Singer Blair, Pragma, 2011
Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Abyste byli bohatí a úspěšní v podnikání, musíte umět prodávat a učit druhé, jak prodávat. K vybudování silného podniku je třeba vědět, jak vytvořit mistrovský tým, který může vyhrát, v čemkoli si usmyslí...


Slow Productivity - Cal Newport, Portfolio, 2024
Slow Productivity 
EN

From the New York Times bestselling author of Digital Minimalism and Deep Work, a groundbreaking philosophy for pursuing meaningful accomplishment while avoiding overload...

  • Knihapevná vazba
    581 Kč
    Skladem 3 ks

Osobný kurz MBA - Josh Kaufman, Eastone Books, 2021
Osobný kurz MBA 
SK

Mnohí ľudia si myslia, že bez obchodného alebo ekonomického vzdelania nie je možné podnikať alebo úspešne napredovať v manažérskej kariére. Nie je to však pravda...

  • Knihapevná vazba
    379 Kč
    Skladem 2 ks

Umění prodávat - Tom Hopkins, Pragma, 2009
Umění prodávat

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis