Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o obchodování

Použité filtry
Zrušit filtry
Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    297 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    279 Kč
    Skladem

Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    97 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...

Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Nestaňte se uštvaným obchodníkem - Blair Singer, Pragma, 2006
Nestaňte se uštvaným obchodníkem

Tato kniha představuje pět typů prodejců a porovnává jejich vlastnosti s vlastnostmi psích plemen, prozrazuje pět jednoduchých dovedností potřebných k vytváření příjmů, učí vás poznat své "plemeno" a hrát podle vlastních schopností...


Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    318 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Psychologie spotřebitele - Jitka Vysekalová, Grada, 2004
Psychologie spotřebitele

Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Beyond Great - Arindam Bhattacharya, Nikolaus Lang, Jim Hemerling, John Murray, 2020
Beyond Great 
EN

This exciting new book from the prestigious Boston Consulting Group details the nine core strategies that will help companies keep customers, attract quality talent, generate revenue, and improve the communities around them...

  • Knihapevná vazba
    693 Kč
    Více než 30 dní

Manažment - Mikuláš Sedlák, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Manažment 
SK

Autor – dnes už klasik slovenského manažmentu – sa v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu, charakterizuje jeho hlavné koncepcie vo vyspelých krajinách...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    321 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Agenda 21 - Michael Hammer, Management Press, 2002
Agenda 21

Podniky dnes nemají k dispozici žádné zázračné léky, žádné zaručené recepty nebo jednoduchá řešení. Staré osvědčené přístupy již nejsou účinné. Po euforii devadesátých let znovu nastaly těžké – normální – časy.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažment - Mikuláš Sedlák, Caroline Lišková, Wolters Kluwer, 2016
Manažment 
SK

Učebnica svojou koncepciou, obsahom a spôsobom spracovania prináša podrobne spracované súhrnné informácie z oblasti manažmentu. Kniha je výsledkom dlhodobej vedeckovýskumnej práce, ktorá sa postupne obohacovala o nové poznatky z tejto...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Hodnota flexibility - Hana Scholleová, C. H. Beck, 2007
Hodnota flexibility 
SK

Firma, která dobře a včas neinvestuje, zaniká. Metody hodnocení a výběru investic, které se ještě nedávno jevily jako progresivní, mohu být v některých případech nedostačující, což se týká i výnosových metod pro stanovování hodnoty projektů či podniků.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Interné firemné predpisy II., Poradca podnikateľa, 2008
Interné firemné predpisy II. 
SK

Kniha predstavuje súbor interných firemných predpisov so zameraním na pracovnoprávnu oblasť, oblasť BOZP a oblasť požiarnej ochrany. Cieľom publikácie je poskytnúť návod, postup a pomoc pri tvorbe týchto dokumentov prostredníctvom...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Obchodné rokovania - Peter Knapík, Familiaris, 1997
Obchodné rokovania 
SK

Táto príručka poskytne odpovede a alternatívy na riešenie problémov, umožní komplexný pohľad na obchod v jeho zložitosti, podnieti vás uplatniť tvorivosť v obchode.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“