Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Makroekonomická analýza na příkladu české ekonomiky - Vít Pošta, C. H. Beck, 2018
Makroekonomická analýza na příkladu české ekonomiky

Jakým způsobem je možné zachytit cyklické výkyvy ekonomiky z pohledu jejího výkonu, inflace, dopadů na trh práce a finančních trhů? Jak se rozhodnutí vlády a České národní banky odráží na vývoji české ekonomiky? Jak moc...

  • Knihapevná vazba
    674 Kč
    Skladem 1 ks

Zakázaná rétorika - Gloria Beck, Grada, 2007
Zakázaná rétorika

Rétorické triky a manipulace jsou v pracovním prostředí, ale také v podnikání, politice, médiích nebo jiných společenských oblastech na denním pořádku. V knize, která je jedinou na toto téma na českém trhu...

  • Knihapevná vazba
    334 Kč
    Skladem 5 ks

Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič, Grada, 2008
Plánování a tvorba hodnoty firmy

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

Reklama a podpora prodeje - Gerard J. Tellis, Grada, 2000
Reklama a podpora prodeje

Prestižní publikace renomovaného autora, ojedinělá na českém knižním trhu, obsahuje podrobné zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy a podpory prodeje.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    683 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Řízení vztahů se zákazníky - Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky

Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM).


Minimum bontonu - Slávka Poberová, Jesika Schaftová, Olympia, 2010
Minimum bontonu

V knížce najdeme základní pravidla společenského chování pro malé i velké čtenáře. Komu kdy dát přednost, koho pozdravit první, jak se představovat, jak správně koho oslovovat, kdy komu nabídnout tykání, jak psát správně dopis...


101 rad pro úspěšný prodej - Zig Ziglar, Pragma, 2020
101 rad pro úspěšný prodej

101 rad pro úspěšný prodej přináší základní pravidla, jak účinněji, etičtěji a častěji přesvědčit zákazníka. Objevíte také, že neexistuje prakticky nic na světě, co by přinášelo větší osobní uspokojení...

  • Knihapevná vazba
    177 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing - to nejlepší z praxe - Alison Alsbury, Ros Jay, Computer Press, 2002
Marketing - to nejlepší z praxe

Titul obsahuje setříděné, okomentované a zobecněné marketingové výzkumy.


Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

Boom české ekonomiky - Kolektiv autorů, Institut Václava Klause, 2016
Boom české ekonomiky
  • Autorský kolektiv

Byl loňský mimořádný růst HDP pouhou souhrou jednorázových příznivých okolností, nebo se už česká ekonomika vymanila z dlouhodobé stagnace? Je současný růst jen chvilkovou anomálií, nebo má naše ekonomika základnu pro dlouhodobě vysoká tempa růstu...

  • Knihapevná vazba
    152 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Fialová kráva - Seth Godin, Nakladatelství Fragment, 2010
Fialová kráva

Nechcete už být ve světe marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management budoucnosti - Jaroslav A. Jirásek, Professional Publishing, 2008
Management budoucnosti

Vezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Mezinárodní ekonomie - Alexandr Soukup, Aleš Čeněk, 2009
Mezinárodní ekonomie

Publikace se zabývá rozborem mezinárodní ekonomie z hlediska ekonomické teorie, je v ní zastoupena mikroekonomická i makroekonomická část. Úvodní část je věnována zachycení mezinárodní ekonomické problematiky od starších ekonomických teorií ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Základy podnikání - Jitka Srpová, Václav Řehoř a kolektív, Grada, 2010
Základy podnikání

Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Etiketa - Ivo Mathé, Ladislav Špaček, BB/art, 2005
Etiketa

Knížka Etiketa nabízí poučnou a přitom odlehčenou formou základní orientaci při společenských událostech všech úrovní...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Praktické účetní případy 2013 - Věra Rubáková, Grada, 2013
Praktické účetní případy 2013

Šesté, aktualizované vydání zahrnuje novely účetních a daňových předpisů k 1. 1. 2013. Kniha pomůže účetním, podnikatelům i studentům středních a vysokých škol při řešení různých účetních operací. Hlavní předností knihy je zpracování jak jednoduchých...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Pojistná teorie - Jaroslav Daňhel a kol., Professional Publishing, 2005
Pojistná teorie

Kniha je určena nejen profesionálům v oblasti pojišťovnictví a vysokoškolským studentům, ale i manažerům, kteří chtějí být před jednáním s pojišťovnami poučeni a chtějí kvalifikovaně vyjednat správné pojištění pro možná rizika různého druhu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Finanční a komoditní deriváty v praxi - Josef Jílek, Grada, 2010
Finanční a komoditní deriváty v praxi

Kniha Finanční a komoditní deriváty v praxi profesora Josefa Jílka navazuje na jeho dříve vydanou knihu Finanční a komoditní deriváty. Podrobně popisuje podkladové nástroje a pozice nejvíce rozšířených derivátů jako jsou úrokové, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“