Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Předpredaj spuštěn - Pokračování megahitu Čtvrté křídlo je tu!

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Edice
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...

  • 293 Kč
    -8 %
    Ihned ke stažení

Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...

  • 332 Kč
    -8 %
    Ihned ke stažení

Veletrhy a výstavy

Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým...

  • 154 Kč
    -8 %
    Ihned ke stažení

Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    371 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    344 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení

Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident...

  • 211 Kč
    -8 %
    Ihned ke stažení

Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    276 Kč
    Ihned ke stažení

Jawa Californian

Jawa Californian — motocykly, které byly až na výjimky určeny pouze zahraničním zákazníkům, nenechávají chladným snad žádného z příznivců jedné stopy. Druhé vydání úspěšné publikace odkryje co předcházelo jejich vzniku...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    336 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení

Reklama

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    224 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    224 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
  • Radka Třeštíková