Učebnice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
69 produktů
- Daniela Pauknerová
- kolektiv
Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...
Další formáty- Bohumil Král
- kolektiv
Učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze pod vedením prof. Bohumila Krále se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na...
- Autorský kolektiv
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...
- Miloslav Synek
- kolektiv
Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...
Další formáty- Hana Mohelská
- Zbyněk Pitra
- kolektiv
Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování...
-
Knihapevná vazba468 KčDo 2 – 3 dnů
- Jan Ondřej
- kolektiv
Monografie věnovaná ukončení podnikání čtenáře podrobně provede jak obecnými informacemi o skončení podnikání (např. statistickými údaji o tom, jaká je šance nového...
-
Knihabrožovaná vazba487 KčDo 4 – 6 dnů
- Marek Pavlík
- kolektiv
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...
-
Přečtenámírně opotřebovaná94 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF229 KčIhned ke stažení
- Jiří Jindra
- Lenka Pražská
- kolektiv
Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...
- Vladimír Provazník
- kolektiv
Kniha vás seznámí nejen s problematikou obecné psychologie, přináší také speciální poznatky ze sociální psychologie práce, psychologie organizace a řízení a z poradenské psychologie.
- Lucie Josková
- kolektiv
Od začátku roku 2014 jsou společnosti s ručením omezeným upraveny zcela nově. V účinnost totiž vstoupily zbrusu nové předpisy — nový občanský zákoník a zákon o obchodních korporacích. Nová úprava přináší do regulace...
-
220 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Již čtvrté vydání úspěšné učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit...
-
E-knihaPDF549 KčIhned ke stažení
- Petr Cimler
- Dana Zadražilová
- kolektiv
Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Monografie seznamuje s problematikou sociálních podniků jako subjektů sociální ekonomiky. Autorky vymezují tuto oblast spojovanou se třetím sektorem a zaměřují se na...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Anna Neumannová
- kolektiv
Skúsený autorský kolektív predkladá hodnotnú publikáciu venovanú problematike podniku a podnikania najmä v podmienkach Slovenskej republiky...
Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik a podnikanie...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Marek Potkány
- kolektiv
Vysokoškolská učebnica
-
708 KčDo 2 – 3 dnů
- Jaroslav Kita
- kolektiv
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle