Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Můžeš říct: Miluju tě - Markéta Forejtová, Monika Seidlová, Nofreeusernames, CooBoo CZ, 2024

V slovenském jazyku knihy o marketingové komunikaci od autora Alexander Mateides

Použité filtry
Zrušit filtry
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) 
SK

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná vazba
    576 Kč
    Do 10 – 11 dnů

Služby - teória služieb, marketing služieb - Alexander Mateides, Jaroslav Ďaďo, Epos, 2002
Služby - teória služieb, marketing služieb 
SK

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel 
SK

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio