Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Křehký příběh - O touze získat moc nad vlastním osudem

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Vazba
Barva obálky
Kniha: Manažérstvo kvality (Alexander Mateides a kolektiv)
Manažérstvo kvality 
SK

Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...

  • Knihapevná vazba
    1 146 Kč
    Do 3 – 7 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 3 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) (Alexander Mateides)
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) 
SK

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná vazba
    558 Kč
    Do 3 – 7 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 3 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
  • Přečtená
    mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    401 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Kniha: Služby - teória služieb, marketing služieb (Alexander Mateides a Jaroslav Ďaďo)
Služby - teória služieb, marketing služieb 
SK

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Přečtená
    mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    845 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel (Alexander Mateides)
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel 
SK

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.
Kniha: Hra o trůny (George R.R. Martin)
Hra o trůny
  • George R.R. Martin