Knihy
E-knihy

Alexander Mateides

Zrušit
Titulky 4
Řazení
Počet titulů: 4
Seřadit podle:

Posíláme do 8 dní

Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...

-5%
905 Kč

905 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Vyprodané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

384 Kč

384 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

962 Kč

962 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

384 Kč

384 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Čteš-li knihu napoprvé, poznáš nového přítele, čteš-li ji podruhé, potkáš starého. “

Čínské přísloví