Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Učebnice pro vysoké školy

Použité filtry
Zrušit filtry
Eseje z postkeynesovské ekonomie - Zdeněk Chytil a kol., Oeconomica, 2015
Eseje z postkeynesovské ekonomie

Monografie představuje pro českého čtenáře zajímavou sondu do více i méně známých kapitol postkeynesovské ekonomie. Postkeynesovství zpochybňuje velkou část teoretických základů ekonomické vědy za posledních dvě stě let....

  • Knihabrožovaná vazba
    805 Kč
    Více než 30 dní

Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty - Barbora Batíková a kol., Oeconomica, 2009
Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty

Publikace obsahuje množství řešených příkladů i řadu neřešených úloh s výsledky k samostatnému studiu. Je rozdělena do sedmi kapitol a dvou dodatků...


Úvod do multimédií - Stanislav Horný a kolektiv, Oeconomica, 2013
Úvod do multimédií

Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Hospodářské dějiny (16. - 20. století) - František Stellner a kol., Oeconomica, 2008
Hospodářské dějiny (16. - 20. století)

Učební text poskytne základní souhrn poznatků, faktů a stanovisek, jež čtenářům umožní relevantní orientaci v hospodářských dějinách. Hospodářské dějiny jsou historickou vědní disciplínou a zabývají se hospodářským rozvojem společnosti...

Bezpečnostní a strategická kultura mezinárodních organizací a ČLR - Jan Eichler a kolektiv, Oeconomica, 2014
Bezpečnostní a strategická kultura mezinárodních organizací a ČLR

Tato monografie pojednává o bezpečnostní a strategické kultuře nejvýznamnějších mezinárodních organizací a ČLR. Základní otázkou je přístup těchto aktérů k otázkám míru a bezpečnosti na počátku 21. století a jejich pojetí základních norem a zásad...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie a sociologie ekonomického chování - Zuzana Hubinková, Oeconomica, 2005
Psychologie a sociologie ekonomického chování

Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 250 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Auditing - Libuše Müllerová, Vladimír Králíček a kolektiv, Oeconomica, 2014
Auditing

Cílem publikace je vysvětlit význam auditu účetních závěrek pro uživatele účetních informací. Ověřené závěrky mají poskytnout přiměřené ujištění, že účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz finanční situace a hospodaření účetní jednotky a že se na...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Matematika pro ekonomy - Jiří Henzler a kol., Oeconomica, 2008
Matematika pro ekonomy

Tato vysokoškolská učebnice je určena především pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze, ale využít ji mohou i studenti jiných vysokých škol ekonomického zaměření...


International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol., Oeconomica, 2010
International Marketing 
EN

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů...


International Marketing - Petr Král, Oeconomica, 2016
International Marketing 
EN

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “