Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol., Oeconomica, 2010

778 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol., Oeconomica, 2010
International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol., Oeconomica, 2010

International Marketing

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů... Číst víc

Nakladatel
Oeconomica, 2010
Počet stran
192

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů... Číst víc

  • Kniha
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
International Marketing - Petr Král, Oeconomica, 2016
Brožovaná vazba
Angličtina, 2016
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024

Více o knize

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout nejen studentům, ale i anglicky hovořící odborné veřejnosti publikaci, jejímž cílem je seznámit čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Publikace pokrývá jak problematiku strategického marketingového řízení, tak analýzu jednotlivých nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro realizaci svých mezinárodních podnikatelských aktivit. Teoretické části jsou systematicky doplňovány příklady z firemní praxe. Specifikem je snaha o maximální využití příkladů firem, jež podnikají ve střední a východní Evropě, případně českých podniků, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy.

International Marketing is the first scientific publication in English written by a team of Czech authors from the Department of International Trade at the University of Economics, Prague. The aim is to improve the university´s scientific image internationally and to offer a book covering the topic of international marketing and explaining the current trends in international business. International marketing is a dynamic science very closely linked to practical business; it must effectively react to the quickly changing international business environment. During the difficult period of an economic crisis, marketing is one of the most important tools in overcoming lower demand in international markets.

Text v anglickom jazyku.
Číst víc
Počet stran
192
Rozměr
174×249 mm
Hmotnost
455 g
ISBN
9788024516431
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
90621
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oeconomica
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
Radka Denemarková