Knihy
E-knihy

Marketing management

14. vydání

Philip Kotler

Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Nortwestern University, je jednou z nejvěších světových autorit v oblasti marketingu a marketingového řízení. Je autorem řady knih a článků v prestižních ekonomických časopisech. Působí také jako konzultant mnoha nadnárodních společností a...

Grada, 2013
Okamžitý download
PDF
Nakladatel
Grada, 2013
Edice
Profesionál

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména...

Čti víc

1 947 Kč

Běžná cena Běžně 2 290 Kč

Ušetříte 15%

Okamžitě ke stažení

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o eknize

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler,  Keller Kevin Lane
Tiché roky - Alena Mornštajnová
2 176 Kč
Ušetříte 463 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám e-kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler,  Keller Kevin Lane
Tiché roky - Alena Mornštajnová
2 176 Kč
Ušetříte 463 Kč

„Musíme přečíst hodně knih, abychom zjistili, o čem je život, a musíme hodně zažít, abychom přišli na to, že buď špatně žijeme, nebo jsme četli špatné knihy. “

Zdeňka Ortová