Knihy
E-knihy

Marketing management

14. vydání

Philip Kotler

Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Nortwestern University, je jednou z nejvěších světových autorit v oblasti marketingu a marketingového řízení. Je autorem řady knih a článků v prestižních ekonomických časopisech. Působí také jako konzultant mnoha nadnárodních společností a...

Grada, 2013
Okamžitý download
PDF
Nakladatel
Grada, 2013
Edice
Profesionál

Další formáty

Kniha
2 176 Kč

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména...

Čti víc

Další formáty

1 947 Kč

Okamžitě ke stažení

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o eknize

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Na skladě
-5%
2 176 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

E-knihy a audioknihy

E-kniha
PDF
1 947 Kč

Okamžitě ke stažení

Další
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler,  Keller Kevin Lane
Láska a iné slová - Christina Lauren
2 216 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám e-kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler,  Keller Kevin Lane
Láska a iné slová - Christina Lauren
2 216 Kč

„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “

André Maurois