Nech těch lží - Philippe Besson, Paseka, 2025
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018

189 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Svojtka&Co., 2018
Počet stran
224

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

189 Kč

-5 %
Původní cena 199 Kč
Toto je nejnižší cena titulu v internetovém knihkupectví za posledních 30 dní před zavedením této slevy.
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do šesti dní.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

To nej z marketingových knih

Jednoho prosincového večera - Delphine de Vigan, Odeon CZ, 2025
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
189 Kč

Více o knize

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Číst víc
Naše katalogové číslo
303224
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
193×255 mm
Hmotnost
972 g
ISBN
9788025621592
Rok vydání
2018
Jazyk
čeština
Nakladatel
Svojtka&Co.
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
483 Kč

Hodnocení

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
483 Kč

„Možná se pokaždé, když otevřeme oči, znovu narodíme, a následně v nás něco umře, když je zavřeme.“

Letní světlo, a pak přijde noc - Jón Kalman Stefánsson, 2021
Letní světlo, a pak přijde noc
  • Jón Kalman Stefánsson