The Advertising Concept Book - Pete Barry
The Advertising Concept Book
908 Kč
Pridajte ešte tento titul do košíka a dopravu máte zdarma
Knihy
E-knihy
908 Kč

Běžná cena Běžně 956 Kč

Ušetříte 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added. This new edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to 'push' an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years' worth of international, award-winning ad campaigns - in the form of over 500 'roughs' specially sketched by the author - also reinforce the book's core lesson: that a great idea will last forever. Pete Barry goes straight to the essence of how to write a great ad: work out what you want to say, who you are saying it to, and how you want to say it.
Čti víc
Kupte společně
The Advertising Concept Book - Pete Barry
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman
1 225 Kč
Ušetříte 64 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
320
Hmotnost
1333 g
Rok vydání
2016
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Thames & Hudson
Rozměr
205×245 mm
ISBN
9780500518984
Naše katalogové číslo
245351

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
The Advertising Concept Book - Pete Barry
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman
1 225 Kč
Ušetříte 64 Kč

„Pro čtenáře je dobrá kniha nejlevnějším koníčkem, pro autora nejdražším. “

Gabriel Laub