Přečtete na zařízeních:

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

To nej z marketingových knih

Kolekce obsahuje 18 knih

Společně s odborníky z Marketing Festivalu jsme dali dohromady toho nejlepšího, co se urodilo na poli marketingových knih! Spousta z nich je pro dnešní marketéry v zásadě povinnou četbou. Inspiraci pro výběr jsme čerpali také z knihovny studijního programu Digisemestr. Kterou si pořídíte do své knihovny?

Kolekci sestavila
Jana Hartlová
Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
4,6

Žltá kniha budovania značky

barecz & conrad books, 2023

Žltá kniha budovania značky

barecz & conrad books, 2023

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

699 Kč
Tato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)
5,0

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

199 Kč
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do pěti dní.
Kniha: Jak na sítě (Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot)
4,7

Jak na sítě

Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Jan Melvil publishing, 2019

Jak na sítě

Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Jan Melvil publishing, 2019

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

320 Kč
Tato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.
Kniha: Myšlení rychlé a pomalé (Daniel Kahneman)
4,6

Myšlení rychlé a pomalé

Jan Melvil publishing, 2012

Myšlení rychlé a pomalé

Jan Melvil publishing, 2012

Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny za ekonomii, patří k jedněm z nejinspirativnějích myslitelů současnosti. Jeho "pop-science" kniha o tom, jak se my lidé v různých situacích rozhodujeme, je jakýmsi vyzyvatelem pro tradičně uznávané modely...

460 Kč
Tato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.
Kniha: Jeď dál! (Austin Kleon)
4,5

Jeď dál!

Deset způsobů, jak zůstat kreativní v časech dobrých i zlých

Jan Melvil publishing, 2019

Jeď dál!

Deset způsobů, jak zůstat kreativní v časech dobrých i zlých

Jan Melvil publishing, 2019

Možná bychom sem už nemuseli nic psát, protože představovat Austina Kleona našim čtenářům je nejspíš zbytečné… Ale my se tak těšíme! Pojďme si to raději shrnout: novinka plná kreativního povzbuzení pro chvíle, kdy si myslíte, že už nikdy nic...

332 Kč
Sleva -5 %
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 8 dní.
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)

This Is Service Design Doing

Applying Service Design Thinking in the Real World

O´Reilly, 2018

This Is Service Design Doing

Applying Service Design Thinking in the Real World

O´Reilly, 2018

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers...

1 378 Kč
Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 14 – 19 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Kniha: Hrdinové digitální doby (P2M Consulting)

Hrdinové digitální doby

28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy

P2M Consulting, 2020

P2M Consulting, 2020

Hrdinové digitální doby

28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy

P2M Consulting, 2020

P2M Consulting, 2020

Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...

412 Kč
Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 3 – 5 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Kniha: The Advertising Concept Book (Pete Barry)

The Advertising Concept Book

Think Now, Design Later

Thames & Hudson, 2016

The Advertising Concept Book

Think Now, Design Later

Thames & Hudson, 2016

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added...

633 Kč
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
4,1

Alchemy

The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

William Morrow, 2019

Alchemy

The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

William Morrow, 2019

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding ...

Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Kniha: How Brands Grow (Byron Sharp)
4,6

How Brands Grow

What Marketers Don't Know

Oxford University Press, 2010

How Brands Grow

What Marketers Don't Know

Oxford University Press, 2010

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

738 Kč
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.
Kniha: Building Distinctive Brand Assets (Jenni Romaniuk)
5,0

Building Distinctive Brand Assets

Oxford University Press, 2018

Building Distinctive Brand Assets

Oxford University Press, 2018

Building Distinctive Brand Assets provides readers with long-term strategies to build and protect Distinctive Assets. This book is for anyone with a brand. It is a book about future-proofing your brand's identity...

762 Kč
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Kniha: Calling Bullshit (Carl T. Bergstrom a Jevin D. West)
4,5

Calling Bullshit

The Art of Scepticism in a Data-Driven World

Penguin Books, 2021

Calling Bullshit

The Art of Scepticism in a Data-Driven World

Penguin Books, 2021

The world is awash in bullshit, and we're drowning in it. Politicians are unconstrained by facts. Science is conducted by press release. Start-up culture elevates hype to high art. These days, calling bullshit is a noble act...

288 Kč
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Kniha: Creative Blindness (Dave Trott)

Creative Blindness

And How To Cure It

Harriman House, 2019

Creative Blindness

And How To Cure It

Harriman House, 2019

Creativity is all around us. Not in art galleries. But on the train, at work, in the street outside, and in schools, hospitals and restaurants. Creative vision exists wherever people are...

459 Kč
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Kniha: Shoe Dog (Phil Knight)
4,5

Shoe Dog

A Memoir by the Creator of Nike

Simon & Schuster, 2018

Shoe Dog

A Memoir by the Creator of Nike

Simon & Schuster, 2018

A refreshingly honest reminder of what the path to business success really looks like ... It's an amazing tale' Bill Gates In 1962, fresh out of business school, Phil Knight borrowed $50 from his father and created a company with a simple mission ...

256 Kč
Tato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.
Kniha: The 22 Immutable Laws of Marketing (Al Ries a Jack Trout)
3,0

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...

253 Kč
Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 20 – 25 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)

The Brand Gap

How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

Pearson, 2004

The Brand Gap

How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

Pearson, 2004

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

636 Kč
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 45 dní.
Kniha: The Art of Statistics (David Spiegelhalter)
4,5

The Art of Statistics

Learning from Data

Pelican, 2020

The Art of Statistics

Learning from Data

Pelican, 2020

Statistics has played a leading role in our scientific understanding of the world for centuries, yet we are all familiar with the way statistical claims can be sensationalised, particularly in the media. In the age of big data, ...

255 Kč
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 22 dní.
Kniha: Predatory Thinking (Dave Trott)

Predatory Thinking

Pan Macmillan, 2015

Predatory Thinking

Pan Macmillan, 2015

Predatory Thinking is a masterclass in how to outwit the competition, in ordinary life as well as in business. It is the philosophy that has underpinned Dave Trott's distinguished career as a copywriter, creative director, and founder ...

347 Kč
Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 24 – 29 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.
Kniha: Pod skleněným zvonem (Sylvia Plath)
Pod skleněným zvonem
  • Sylvia Plath