Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Uncommon Service (Anne Morriss a Frances Frei)

809 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Uncommon Service (Anne Morriss a Frances Frei)
Kniha: Uncommon Service (Anne Morriss a Frances Frei)

Uncommon Service

How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for... Číst víc

Nakladatel
Harvard Business Press, 2012
Počet stran
272

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for as long as it takes to calm ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

809 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

Lovebrandové čtení

Obálka od Ilony Polanski, Harry Potter v novém vydání, J.K. Rowling, Chci si přečíst, Albatros CZ, 2025
Kniha: Uncommon Service (Anne Morriss a Frances Frei)
809 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for as long as it takes to calm the customer down and fix whatever foul-up jeopardized the relationship. In Uncommon Service, Frances Frei and Anne Morriss show how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function. That means weaving service tightly into every core decision your company makes.
The authors reveal a transformed view of service, presenting an operating model built on tough choices organizations must make:
  • How do customers define "excellence" in your offering? Is it convenience? Friendliness? Flexible choices? Price?
  • How will you get paid for that excellence? Will you charge customers more? Get them to handle more service tasks themselves?
  • How will you empower your employees to deliver excellence? What will your recruiting, selection, training, and job design practices look like? What about your organizational culture?
  • How will you get your customers to behave? For example, what do you need to do to get them to treat your employees with respect?

Do you need to make it easier for them to use new technology? Practical and engaging, Uncommon Service makes a powerful case for a new and systematic approach to service as a means of boosting productivity, profitability, and competitive advantage.
Naše katalogové číslo
221764
Počet stran
272
Vazba
pevná vazba
Rozměr
156×235 mm
Hmotnost
492 g
ISBN
9781422133316
Rok vydání
2012
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harvard Business Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže.
Kniha: Domov na konci světa (Michael Cunningham)
Domov na konci světa
  • Michael Cunningham