Štěstí doručeno - Tony Hsieh
Štěstí doručeno
389 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Štěstí doručeno

Na skladě
Nakladatel
PeopleComm, 2017

Další formáty

Kniha
193 Kč

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...

Číst víc

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...

Číst víc

Další formáty

389 Kč
Na skladě, posíláme ihned
Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

V knize se dozvíte:
- Jak z nejnudnější práce udělat magnet, přitahující dlouhé fronty kandidátů
- Jak za deset let vybudovat firmu s ročním obratem přesahujícím miliardu dolarů
- Jak najít vyšší smysl v (na první pohled) ne zcela smysluplnném podnikání
- Jak vybudovat unikátní firemní kulturu
- Proč a jak zpřístupnit informace o fungování firmy zaměstnancům i veřejnosti
- Co je to lidské štěstí a jak ho nalézt v práci
- Jak diametrálně zvýšit chuť lidí do práce
- Že můžete působit radost, měnit svět a přitom více než slušně vydělávat
- Jaké jsou hodnoty Zapposu a jak jich využívá ke svému úspěchu
- Že si můžete Zappos jednoduše přijet prohlédnout na vlastní oči

5 důvodů proč přečíst:
1. Dozvíte se, jak z nudné práce (skladník, operátor na call centru) udělat poslání, které lidi milují.

2. Získáte příběh firmy vzniklé na zelené louce (“start-up”) a tím inspiraci pro vaše podnikání.

3. Možná pochopíte, co je to štěstí a jak to osobní skloubit s pracovním.

4. Získáte inspiraci a tipy na to, jak vybudovat jedinečnou firemní kulturu.

5. Stějně jako Ricardo Semler dokáže i Tonny Hsieh dokonale pobavit. Kromě inspirace se těšte i na zábavu.

"Držíte v rukou další naši ekologickou knihu. Vytiskli jsme ji na recyklovaný eco papír s EU certifikací. Použili jsme nízkomigrační barvy, které prý není problém olíznout. Šili jsme místo lepení a abychom se vyhnuli dalšímu lepení, obálku jsme nechali oddělenou od vnitřku knihy."

Z nášho blogu: Jak prodávat štěstí


Číst víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha
čeština, PeopleComm, 2017
Na skladě, posíláme ihned
389 Kč
Kniha
angličtina, Business Plus, 2010
Na skladě, objednávejte ale rychle
193 Kč
-5 %
Kniha
čeština, PeopleComm, 2013
Vyprodané
Kniha
čeština, PeopleComm, 2011
Vyprodané
Kniha
angličtina, Business Plus, 2010
Vyprodané
Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
Delivering Happiness
Počet stran
264
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
130×200 mm
Hmotnost
421 g
ISBN
9788087917374
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
267948
Téma
zisk, řízení společnosti
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
PeopleComm

Kniha Tonyho Hsieha nie je len o jeho ceste za hodnotami a peniazmi, je to vízia, ako by mohli vyzerať firmy budúcnosti. Dnes je doba, kedy sa strácajú hodnoty a všetci sa náhlia iba za peniazmi bez toho, aby boli naozaj šťastní. Ale táto kniha nie je o tom, ako byť šťastný. Je to o tom, ako zarábať peniaze a prinášať ľuďom spokojnosť. Príkladom je autor sám, ktorý sa vydal na cestu firemnej kultúry, ktorá sa zakladá na skutočných hodnotách. Len vďaka tomu môžu byť všetci šťastní – vedenie, zamestnanci aj zákazníci.
Cesta firmy Zappos nebola vždy taká jednoduchá. Od jej počiatkov a problémov až k fúzii s Amazonom. Autor nič netají a do publikácie prispeli aj samotný zamestnanci. Podáva akýsi návod, ako z firmy spraviť miesto, ktoré profituje, kde ľudia s radosťou pracujú a ktorá doručuje zákazníkom šťastie. Kniha je plná myšlienok, názorov a inšpirácií.
Knihu by som odporučila každému, kto vedie nejakú firmu alebo ľudí, ale aj zamestnancom, ktorí chcú na sebe pracovať a ktorí chcú z firmy, kde pracujú, spraviť prácu snov.

Číst víc

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,7 / 5

31 hodnocení

24
5
1
1
0

Michal Vavra
12.1.2021
Pútavé čítanie
Pekne napísaný príbeh, žiada detailná bibliografia. Zamerané skôr na opísanie firemného spiritu a opisu veľkolepých úspechov, nešiel príliš do detailu manažérskeho riadenia firmy. Môžem odporučiť ako nenáročnú literatúru aj pre ľudí, ktorý nehľadajú práve knihu o manažmente ale chcú sa dozvedieť viac o príbehu firmý Zappos. Číst víc
Jakub
26.12.2020
Must-read ked mate eshop
Neviem, či som pri nejakej knihe zažil to, čo pri tejto. Normálne som bol v napätí, či sa im (mu) to podarí alebo nie. Keď dnes počúvam od kamarátov v akých firmách pracujú a akých šéfov majú (z 95%), je mi z toho dosť zle. Každý kto chce byť nielen podnikateľom ale aj človekom, za ktorým sa oplatí ísť, by si túto knihu mal prečítať a ukradnúť z nej niečo pre svoju firmu. Je tam toho viac než dosť.
Za mňa je to TOP kniha a Tony musí byť parádny človek :)
Číst víc
Veronika Holickova
20.7.2020
Stesti skutocne dorucene
Ověřený nákup
Tato kniha je to najlepsie co moze clovek zaujimajuci sa o eshopy precitat. Mne osobne pri fungovani mojho eshopu velmi pomohla a je to skutocne lahodka. Odporucam vsetkymi desiatimi Číst víc
15
25.3.2020
Ako vybudovať spoločnosť, kam sa zamestnanci doslova hrnú a svoje šťastie premietajú ako pridanú hodnotu pre zákazníkov? Na to Vám odpovie táto kniha. Tony popisuje všetko ako bolo, bez nejakého prikrášlenia a vytvoril tak skvelý príbeh a možno aj návod, ako by mohli firmy vyzerať a chovať sa. Dal do firmy celého seba a aj celý svoj majetok a vlastne všetko vsadil na jednu kartu. Ako to dopadlo, sa dozviete v knihe Číst víc
GIVT.cz, Barbora Říhová
15.8.2016
Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.
Nepochybně jedna z nejlepších knížek, co si můžete přečíst. Myslím to naprosto vážně. Bojíte se, že vás kniha o podnikání nebude bavit? No tak to se fakt pletete. Tony v ní popisuje svůj život už od dětství, kdy si na zahradě vytvořil farmu na žížaly, tiskl místní zpravodaj a prodával ho sousedům, a vůbec vymýšlel spoustu inovací - třeba systém jak oklamat rodiče, aby si mysleli, že 5 hodin denně cvičí na housle.
Zábavnou formou se snaží odhalit svůj pohled na podnikání a hlavně na to, co pro něj znamená štěstí - a rozhodně se mu to daří.
Co v knížce najdete - spoustu inspirace, nápadů, podnětů pro váš vlastní rozvoj, a taky dost zábavných pasáží :)
Co v knížce nenajdete - nudné byrokratické nebo pseudomotivační kecy.
Citát: “I thought about how easily we are all brainwashed by our society and culture to stop thinking and just assume by default that more money equals more success and more happiness, when ultimately happiness is really just about enjoying life.”
A co dokazuje, že Zappos má komunikaci se zákazníky na opravdu top úrovni? Třeba tenhle můj instagramový post, který mi hned komentovali :) https://www.instagram.com/p/BHeO7BxBg88/?taken-by=barbullin

P.S.: Nebojte se přečíst si knížku v angličtině, je to napsané "lidově" a čte se to moc pěkně :)
Číst víc
Zbyněk
15.7.2015
výborná knížka
Pokud chcete přečíst příběh úspěšného businessmana, který dokázal vybudovat fungující kolos s originální firemní kulturou, je to knížka právě pro Vás. Dozvíte se, že není jednoduché dosáhnout snadno úspěchu v zásilkovém prodeji. Není jednoduché ani nastavit a udržet přátelský přístup se všemi kolem firmy - zákazníky, zaměstnanci, dodavateli. Je to úžasná knížka, kterou jsem s velkou chutí přečetl a nechal se inspirovat. Číst víc
Dalibor Cicman
27.7.2014
Učebnica orientacie na zákazníka
Celkovo je to inšpiratívna kniha, vďaka ktorej začnete niektoré veci úplne inak vnímať ako doteraz. (live-linku ako marketingový nastroj...) Skladá sa z 3 častí. 1 - Tonyho život pred Zapposom, 2 - začiatky Zapposu 3 - firemna kultura, marketing, sloboda v práci. Prvé 2 časti písané ako pútavý príbeh, od ktorého sa neodlepíte. V tretej odhaľuje know-how prečo je Zappos pokladaný za jedného z najobľúbenejších zamestnávateľov a firmu s najlepším prozákazníckym prístupom

Určite ju odporúčam každému zamestnávateľovi alebo podnikateľovi na internet.

Napísal som na túto knihu aj recenziu na svoj blog, ak by niekoho zaujímala ;) daliborcicman.com/stesti-doruceno-tony-hsieh-zappos-recenzia
Číst víc

Číst víc

„Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.“