Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Direct Marketing - Edward Nash, Computer Press, 2003

506 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Direct Marketing - Edward Nash, Computer Press, 2003
Přečtená
Direct Marketing - Edward Nash, Computer Press, 2003

Direct Marketing
Přečtená

Publikace je určena pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program... Číst víc

4,4 7 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2003
Počet stran
650

Publikace je určena pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

506 Kč

Cena nové knihy: 674 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Direct Marketing - Edward Nash, Computer Press, 2003
Brožovaná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2003
Skladem

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

   V podrobném průvodci se dozvíte:

- jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní
- jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad.
- jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů
- jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen
- jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní
- jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků
- jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný
- jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat
že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit
- jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky
- že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch
- jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese
- jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí
- jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů
Číst víc
Počet stran
650
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×229 mm
Hmotnost
1207 g
Rok vydání
2003
Naše katalogové číslo
1004089
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5

7 hodnocení

5
1
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“