Publikace je určena:
* marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili
* studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace
Dozvíte se:
* jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy
* jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory
* co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována
* jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl
* jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat
* že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst
* jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst
* na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum
* jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt
* jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství
* kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň
* jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě
* kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.
* jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit
* jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě
Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.
Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.
2. vydání.