Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, BIZBOOKS, 2006

445 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, BIZBOOKS, 2006
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, BIZBOOKS, 2006

Marketingová komunikace

Publikace je určena: * marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a... Číst víc

4,0 4 hodnocení
Nakladatel
BIZBOOKS, 2006
Počet stran
443

Publikace je určena: * marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání (2)
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011
Pevná vazba
Čeština, 2011
Vyprodané

Marketingová komunikace - Miroslav Foret, Computer Press, 2003
Brožovaná vazba
Čeština, 2003
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

Publikace je určena:

* marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili
* studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace

Dozvíte se:

* jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy
* jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory
* co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována
* jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl
* jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat
* že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst
* jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst
* na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum
* jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt
* jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství
* kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň
* jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě
* kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.
* jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit
* jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě

Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.

Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.

2. vydání.
Číst víc
Příloha
CD-ROM
Počet stran
443
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
1216 g
ISBN
8025110419
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
37052
Jazyk
čeština
Nakladatel
BIZBOOKS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

4 hodnocení

2
1
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství BIZBOOKS

Číst víc

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová