Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)

583 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Přečtená
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
Přečtená
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)

The New Rules of Marketing and PR
Přečtená

Fourth Edition

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR,... Číst víc

4,6 50 hodnocení
Nakladatel
John Wiley & Sons, 2013
Počet stran
439

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
  • Angličtina

583 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
Sledovať dostupnosť
Další přečtené knihy (6)
  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Angličtina, 2017
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    463 Kč

  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Angličtina, 2013
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    525 Kč

  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Angličtina, 2011
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    378 Kč

  • Kniha: Nová pravidla marketingu a PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Čeština, 2008
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    108 Kč

  • Kniha: Nové pravidlá marketingu a PR (David Meerman Scott)
    Pevná vazba s přebalem
    Mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Slovenština, 2010
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

    97 Kč

  • Kniha: Nové pravidlá marketingu a PR (David Meerman Scott)
    Pevná vazba s přebalem
    Výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    Slovenština, 2010
    Skladem
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

    108 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
583 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Více o knize

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international bestseller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step-by-step action plan for harnessing the power of modern marketing and PR to communicate with buyers directly, raise visibility, and increase sales. It shows how large and small companies, nonprofits, and other organizations can leverage Web-based content to get the right information to the right people at the right time for a fraction of the cost of big-budget campaigns.

Including a wealth of compelling case studies and real-world examples of content marketing and inbound marketing success, this is a practical guide to the new reality of reaching buyers when they're eager to hear from you. Includes updated information, examples, and case studies plus an examination of newly popular tools such as Infographics, photo-sharing using Pinterest and Instagram, as well as expanded information on social media such as YouTube, Twitter, Facebook, and LinkedIn David Meerman Scott is a marketing strategist, bestselling author of eight books including three international bestsellers, advisor to emerging companies including HubSpot, and a professional speaker on topics including marketing, leadership, and social media. Prior to starting his own business, he was marketing VP for two U.S.

publicly traded companies and was Asia marketing director for Knight-Ridder, at the time one of the world's largest information companies. The New Rules of Marketing & PR offers the single resource for entrepreneurs, business owners, nonprofit managers as well as those working in marketing or publicity departments to build a marketing and PR strategy to grow any business.
Naše katalogové číslo
1169349
Počet stran
439
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
153×228 mm
Hmotnost
567 g
Rok vydání
2013
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5
35
10
3
2
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Adrian Zachar
Neověřený nákup
5
7.12.2021
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
Martin
Neověřený nákup
2
3.4.2015
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Adrian Zachar
Ověřený zákazník
7.12.2021
AHA efekt podložený reálnymi príbehmi, štúdiami a dátami.
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
9
Ověřený zákazník
11.2.2020
Odporucam kazdemu marketerovi
Knizka je sice uz starsia a aj napriek tomu, ze niektore veci uz dnes nie su aktualne (ako napr. Myspace), je stale velmi napomocna. Je to skvely zdroj rad a univerzalnych principov, ktore nestarnu a su stale aplikovatelne. Uz len par zapisanych stran poznamok hovori za seba.
Ján Kaminský
Neověřený nákup
15.9.2017
super
Super kniha. Je pravda ze niektore veci laikovi vela nehovoria ale myslim si, ze autor vacsinu pekne vysvetlil. Priklanam sa k nazoru, ze sa tazko cita tato kniha ale stoji za to aj ked je uz starsieho data no aj v dnesnej rychlej dobe ma co ponuknut. Odporucam kazdemu, koho tato tematika zaujima
Martin
Neověřený nákup
3.4.2015
len pre laikov
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Martina Kurnátová
Ověřený zákazník
28.1.2016
Názor čitateľa
Ahoj, ktoru knihu by si mi teda ako odbornik odporucil pre online marketing? dakujem pekne! martina
Marika
Neověřený nákup
3.8.2014
Len pre vážnych záujemcov
Číta sa ťažšie ako iné tituly, no obsah rozhodne stojí za to. Informácie v texte sa často opakujú, no aspoň sa s čitateľom lepšie "zžijú". Každému záujemcovi o marketing prinesie nové informácie a inšpirácie a odporúčania do praxe. Každý sa vďaka nej naučí niečo nové.
Neověřený nákup
6.3.2014
Názor čitateľa
Úžasná kniha, ktorá mi veľa dala a dúfam, že mi ešte do budúcna ja veľa dá. A už teraz viem, že neostane po prečítaní niekde zabudnutá v poličke. Určite si ju viac krát prečítam a rozhodne každému odporúčam.
Miso
Neověřený nákup
28.2.2013
Rozbieham sa
Cakal som menej a dostal som od tej knizky ovela viac., kniha mala niektore nudne pasaze ale potom prisli stranky ktore som si precital aj 2 tri krat, je to velmi dobry navod akoby brana a predostrenie moznosti webu ako marketingoveho nastroja, odporucam kazdemu kto rozbieha biznis

Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.