Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)

558 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)

The New Rules of Marketing and PR

3 rd edition

This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years.... Číst víc

4,6 50 hodnocení
Nakladatel
John Wiley & Sons, 2011
Počet stran
366

This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost
Další knižní vydání (8)
  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2022
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 32 dní.

    830 Kč

  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2020
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2017
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2015
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2013
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Angličtina, 2010
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: Nová pravidla marketingu a PR (David Meerman Scott)
    Brožovaná vazba
    Čeština, 2008
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
  • Kniha: Nové pravidlá marketingu a PR (David Meerman Scott)
    Pevná vazba s přebalem
    Slovenština, 2010
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: The New Rules of Marketing and PR (David Meerman Scott)
558 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Více o knize

This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough. The New Rules of Marketing and PR has brought thousands of marketers up to speed on the changing requirements of promoting products or services in the new digital age. This is a one-of-a-kind, pioneering guide, offering a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to communicate with buyers directly, raise online visibility, and increase sales. Its about getting the right message to the right people at the right time - for a fraction of the cost of a big-budget advertising campaign. This new, updated edition includes:

A new introduction discussing recent changes to the world of marketing and PR
A brand new chapter on mobile marketing
An additional chapter on real-time marketing and PR
Updated information on how to measure the success of your campaigns
A range of new tools
Fresh case studies
Naše katalogové číslo
125152
Počet stran
366
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
155×240 mm
Hmotnost
483 g
ISBN
1118026985
Rok vydání
2011
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5
35
10
3
2
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Adrian Zachar
Neověřený nákup
5
7.12.2021
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
Martin
Neověřený nákup
2
3.4.2015
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Adrian Zachar
Ověřený zákazník
7.12.2021
AHA efekt podložený reálnymi príbehmi, štúdiami a dátami.
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
9
Ověřený zákazník
11.2.2020
Odporucam kazdemu marketerovi
Knizka je sice uz starsia a aj napriek tomu, ze niektore veci uz dnes nie su aktualne (ako napr. Myspace), je stale velmi napomocna. Je to skvely zdroj rad a univerzalnych principov, ktore nestarnu a su stale aplikovatelne. Uz len par zapisanych stran poznamok hovori za seba.
Ján Kaminský
Neověřený nákup
15.9.2017
super
Super kniha. Je pravda ze niektore veci laikovi vela nehovoria ale myslim si, ze autor vacsinu pekne vysvetlil. Priklanam sa k nazoru, ze sa tazko cita tato kniha ale stoji za to aj ked je uz starsieho data no aj v dnesnej rychlej dobe ma co ponuknut. Odporucam kazdemu, koho tato tematika zaujima
Martin
Neověřený nákup
3.4.2015
len pre laikov
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Martina Kurnátová
Ověřený zákazník
28.1.2016
Názor čitateľa
Ahoj, ktoru knihu by si mi teda ako odbornik odporucil pre online marketing? dakujem pekne! martina
Marika
Neověřený nákup
3.8.2014
Len pre vážnych záujemcov
Číta sa ťažšie ako iné tituly, no obsah rozhodne stojí za to. Informácie v texte sa často opakujú, no aspoň sa s čitateľom lepšie "zžijú". Každému záujemcovi o marketing prinesie nové informácie a inšpirácie a odporúčania do praxe. Každý sa vďaka nej naučí niečo nové.
Neověřený nákup
6.3.2014
Názor čitateľa
Úžasná kniha, ktorá mi veľa dala a dúfam, že mi ešte do budúcna ja veľa dá. A už teraz viem, že neostane po prečítaní niekde zabudnutá v poličke. Určite si ju viac krát prečítam a rozhodne každému odporúčam.
Peter Kortvel
Neověřený nákup
5.12.2013
4ta edicia
4ta edicia je uz na Amazone. Kedy bude?
reagovat
Miso
Neověřený nákup
28.2.2013
Rozbieham sa
Cakal som menej a dostal som od tej knizky ovela viac., kniha mala niektore nudne pasaze ale potom prisli stranky ktore som si precital aj 2 tri krat, je to velmi dobry navod akoby brana a predostrenie moznosti webu ako marketingoveho nastroja, odporucam kazdemu kto rozbieha biznis

Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.
Kniha: Neděle odpoledne (Viktorie Hanišová)
Neděle odpoledne
  • Viktorie Hanišová