Odborné a naučné knihy
This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more human, ...
-
Knihabrožovaná vazba495 KčVíce než 30 dní
Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...
The advertising industry is in a state of flux. In an age where we can choose what media we consume the traditional channels of TV, press and poster are no longer always the most appropriate for a brand to reach its target audience...
-
Knihabrožovaná vazba1 446 KčVíce než 30 dní
So you want to publish a magazine? This is your guide. It will show you how to take your concept from idea to proper publication, step-by-step...
-
Knihabrožovaná vazba813 KčVíce než 30 dní
This title imagines, envisages and delivers the brands of the future...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle