Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Obal
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy

Na aktuálních případech a v příbězích nejdůležitějších postav teorie i praxe měnové politiky tato kniha ilustruje a vysvětluje, proč nikdy nebylo důležitější rozumět tomu, jak fungují peníze.

  • 297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Skladem > 5 ks

Odpovědnost zaměstnavatele za škodu - Kateřina Štěpánková, Auditorium, 2024
Novinka
Odpovědnost zaměstnavatele za škodu

Kniha se věnuje odpovědnosti zaměstnavatele za škodu způsobenou jeho zaměstnanci. Neomezuje se pouze na tradiční tematiku pracovních úrazů a nemocí z povolání, ale přináší komplexní, přehledný a srozumitelný výklad všech...

  • Knihabrožovaná vazba
    374 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    339 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    279 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    439 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    351 Kč
    Skladem
Další formáty

Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?

  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace - Barbora Osvaldová a kolektiv, Libri, 2007
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor...


Inteligentní investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2007
Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...

  • Knihapevná vazba
    629 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    637 Kč
    Ihned ke stažení

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    265 Kč
    Ihned ke stažení

Mzdové účetnictví 2024 - Václav Vybíhal, Jan Přib, Grada, 2024
Mzdové účetnictví 2024

Nepostradatelná kniha pro všechny mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, studenty a další! Řeší ohromné množství odborných otázek, které si každodenně klade mzdová praxe. Předností knihy je přehledné zpracování a velké množství příkladů...

  • Knihabrožovaná vazba
    458 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • 406 Kč
    Ihned ke stažení
Redakční práce - Milan Pokorný, Dana Pokorná, Grada, 2011
Redakční práce

Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    65 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    237 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

DOE - Návrh a analýza experimentu s pomocí MINITAB - Ivan Miller, InterQuality, 2010
DOE - Návrh a analýza experimentu s pomocí MINITAB

DOE – statisticky navržený experiment je dnes bezesporu nejsilnějším nástrojem zlepšování procesů. Využívají ho firmy v oblasti high-tech i obchodníci pro propagaci nových produktů...

  • Knihabrožovaná vazba
    297 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Verbum, 2016
Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní

Příručka úspěšného obchodování na komoditních trzích pro začínající investory - Petr Tmej, Romana Křížová, Ekopress, 2014
Příručka úspěšného obchodování na komoditních trzích pro začínající investory

Je to všudypřítomné: Akcie, komodity, měnové páry (aneb. Forex). Den co den posloucháme v médiích, jak oslabil dolar vůči euru či naopak, jak zlato dosahovalo rok co rok historických maxim, aby v posledním roce zažilo největší propad za posledních...

  • Knihabrožovaná vazba
    296 Kč
    Více než 30 dní

Historie mediální komunikace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Obchodování na komoditních trzích - Tomáš Nesnídal, Petr Podhajský, Grada, 2005
Obchodování na komoditních trzích

Tato publikace vás seznámí s praktickou stránkou komoditního obchodování, vysvětlí vám srozumitelnou formou jak a kde se s komoditami obchoduje, jak začít obchodovat s pomocí jednoduché technické analýzy, pomůže s výběrem správného brokera...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 307 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...

  • Knihabrožovaná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks
  • 307 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    266 Kč
    Skladem
Další formáty

Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa, Grada, 2015
Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...

  • 94 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Computer Press, 2007
Jak zákazník vnímá reklamu

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

  • Knihabrožovaná vazba
    353 Kč
    Skladem 1 ks

Žurnalistika a společnost - Denis McQuail, Univerzita Karlova v Praze, 2016
Žurnalistika a společnost

Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....

  • Knihabrožovaná vazba
    265 Kč
    Do 2 – 3 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara