Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Čtyřhodinový pracovní týden - Timothy Ferriss, Jan Melvil publishing, 2010
Čtyřhodinový pracovní týden

Peníze mají hodnotu jen tehdy, máte-li čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou vám k ničemu – zvlášť když lze pracovat tak, abyste měli dostatek nejen peněz, ale i dalších tvrdých měn „nového bohatství"...


Utopie pro realisty - Rutger Bregman, Universum, 2017
Utopie pro realisty

Žijeme ve společnosti, která je bohatší než kdy dříve, a přitom máme paradoxně stále méně času pro sebe a své koníčky, pracujeme mnohdy na bezesmyslných pozicích, a sociální nerovnosti se vlivem globalizace prohlubují...


Klíč k prodejním úspěchům - Edgar K. Geffroy, Management Press
Klíč k prodejním úspěchům

Metoda 1 stránky.


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

44 lekcí - Niklas Göke, Audiolibrix, 2023
44 lekcí

Jaké by to bylo, kdybyste každou noc klidně spali s vědomím, že pro ochranu a růst svých peněz děláte to nejlepší, co můžete? Co kdyby vám k dosažení tohoto pocitu stačily jen 4 minuty denně? Během pouhých 4 minut denně...


Byznys pro 21. století - Robert T. Kiyosaki, Pragma, 2011
Byznys pro 21. století

Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce – dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci...


Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Prodej svoje know-how - Jan Markel, Jan Markel, 2016
Prodej svoje know-how

Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podělit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj. Po přečtení tohoto rudého zázraku...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.

Vstupte do mé obchodní místnosti - Alexander Elder, Centrum finančního vzdělávání, 2008
Vstupte do mé obchodní místnosti

Kniha Vstupte do mé obchodní místnosti začíná stručnými základy, vhodně nazvanými Finanční trading pro nováčky. Kapitola je zaměřena na nováčky, ale obsahuje důležité informace také pro zkušené obchodníky...


Šťastné peníze - Ken Honda, Via, 2020
Šťastné peníze

Peníze jsou příliš často zdrojem strachu, stresu a hněvu, často narušují vzájemné vztahy a dokonce ničí životy. Rádi bychom si mysleli, že peníze jsou jen číslo nebo kus papíru, ale představují mnohem víc. Peníze mají schopnost


Prodávejte jako ti nejlepší! - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Prodávejte jako ti nejlepší!

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec...


Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...


Prodejem k vítězství - Richard Denny, Computer Press, 2009
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...


Základy úspěšného vybudování - Don Failla, Jiří Alman, 2010
Základy úspěšného vybudování

Zpracováno na základě podkladů ze seminářů Don Failla "10 Napkin Presentations"...


Myšlením k bohatství - Napoleon Hill, Pragma, 2007
Myšlením k bohatství

Tato kniha je prezentací amerických životních hodnot par exelence...


Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Jak koupit a prodat - Byznys - Garrett Sutton, Pragma, 2009
Jak koupit a prodat - Byznys

Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, ...


33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman