Knihy o motivaci a seberozvoji
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
32 produktů
Tato kniha je určena zejména: - obchodníkům na různých stupních řízení; - zvídavým studentům středních i vysokých škol; - všem, kteří chtějí dobře komunikovat s ostatními lidmi; ...
-
Knihabrožovaná vazba113 KčDo 4 – 6 dnů
Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch
Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.
Pokud chce firma využívat nejaktuálnější marketingové taktiky, neobejde se bez poznání online sociálních sítí. Díky knize Vydělávejte na Facebooku může i nováček a technický laik ovládnout triky, pomocí nichž všechny přednosti sociálních sítí...
Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...
Dělat velká rozhodnutí není snadné. A právě rozhodnutí, která děláme, do značné míry určují náš úspěch. Skutečnost, že více než 80 % nových výrobků na trhu neuspěje, a více než 50 % všech fúzí a akvizic zničí víc hodnot, než vytvoří, je důkazem toho, jak
Problematičtí lidé dokáží velmi znepříjemnit život. Na každém pracovišti je mnoho různorodých lidí a někdy může být obtížné s nimi vyjít, jakož i pokračovat v práci...
Není dne, kdy na Internetu neuvidíte alespoň jedno kočičí video či obrázek, ať už chcete, nebo ne. Kočky jsou prostě všude. Takže je nejvyšší čas zaseknout drápek a udělat ze svého domácího mazlíčka světově obdivovanou superstar! S touto knihou to bude...
Autor se během své 25leté kariéry v oblasti financí zúčastnil prodeje stovek firem ve 40 zemích světa. Své zkušenosti shrnul do praktické příručky, která krok za krokem provede ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Autoři knihy Jak nakupovat se ziskem, Roger Perrotin, Pierre Heusschen předkládají komplexní „kuchařku“, která analyzuje nákup od identifikací potřeb co vlastně nakupovat až po úspěšný výsledek vyjednávání samého.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Souhrn vědomostí, jak se při obchodování a obecně při jednání s lidmi chovat tak, abyste dosáhli svého.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
S příručkou se naučíte: připravit koncept řízení porady,popsat znaky a cíle různých typů porad...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Je jedno, na čem právě teď pracujete, tato kniha vás vybaví nejužitečnějším nástrojem pro byznys v 21. století: myšlenkovou mapou. Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější pomůckou při přemýšlení, organizaci práce i zvyšování produktivity...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především “duševní hra”...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama. 3. vydání.
-
Knihašitá vazbaVyprodané
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Obratné otázky a odpovědi, díky nimž z jednání odejdete jako vítěz – pokaždé!...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Metoda NLP (neuro linguistic programming) patří již řadu let v obchodním a manažerském světě mezi uznávané dovednosti. Proč?
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle