Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Knihy o motivaci a seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Bez zásad nemůžete vést - Stephen R. Covey, Pragma, 2003
Bez zásad nemůžete vést

Kniha přináší rady, jak se vypořádat s výzvami, kterým dnes čelíme. Klíčem je uznání jádra jak osobního, tak organizačního, jež je založené na principech.


Vzpouzející se a integrující mysl - Roger Martin, Pragma, 2016
Vzpouzející se a integrující mysl

Jaký je rozdíl mezi geniálním a konvenčním lídrem? V této psychologicky pronikavé knize Roger Martin vysvětluje, že geniální lídři jsou vybaveni integrujícím myšlením – tedy schopností v mysli zároveň pracovat se dvěma protichůdnými nápady a sloučit je t

  • Knihabrožovaná vazba
    156 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    158 Kč
    Skladem

Tajemství týmů - Mark Miller, Ken Blanchard, Pragma, 2013
Tajemství týmů

Kniha Tajemství týmů odhaluje v poutavém příběhu vše, co byste měli jako úspěšní lídři znát. Na základě svých mnohaletých zkušeností se autoři rozhodli seznámit své čtenáře s tím, jak se budují nejlepší týmy. Po absolvování všech lekcí máte možnost...


Jak koupit a prodat - Byznys - Garrett Sutton, Pragma, 2009
Jak koupit a prodat - Byznys

Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, ...

Umění rozjezdu - Guy Kawasaki, Pragma, 2010
Umění rozjezdu

Autor v knize nabízí časem i úspěchy prověřený systém, který vám pomůže v začátcích podnikání. Text je srozumitelný a zaměřuje se na to podstatné. Kawasaki se poučil z vlastních vítězství i proher, a poskytuje praktické rady všem, kteří mají v plánu...


Umění prodávat - Tom Hopkins, Pragma, 2009
Umění prodávat

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? ...


Zákazník má vždy pravdu - Tom Markert, Pragma, 2012
Zákazník má vždy pravdu

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka...


Velcí šéfové - Jak vést celý život - Ken Blanchard, Pragma, 2012
Velcí šéfové - Jak vést celý život

Úspěšní lídři neusínají na vavřínech. Vedení musí být živý proces, nikoli titul na vizitce. Život znamená růst. Ve své knize nám Ken Blanchard a Mark Miller prostřednictvím příběhu Debbie Brewster a Blakea ukazují,...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “