Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Pro začátečníky šedá knihy o humanitních vědách

Použité filtry
Zrušit filtry
Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Alchymie

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně...

  • Knihapevná vazba
    442 Kč
    Skladem 1 ks

Pivařka na druhou - Petr Novotný a kolektív, Jota, 2019
Pivařka na druhou

Vše o domácím vaření piva -historie, teorie, rady, návody, recepty. Zcela unikátní domovarnický projekt pokračuje! V novém, přepracovaném a doplněném vydání naleznete nejen zcela unikátní recepty, ale i rozpracovanou teoretickou část...

  • Knihapevná vazba
    498 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie tradingu - Brett N. Steenbarger, GROW Books, 2022
Psychologie tradingu

Úspěch se skládá z 80 % z psychologie a 20 % tvoří ten zbytek. Paradoxní je, že je to obvykle poslední věc, kterou tradeři, investoři a podnikatelé řeší. Řešit psychologickou stránku ale neznamená, že s tím máme problém - znamená to, že chceme být lepší..

  • Knihapevná vazba
    552 Kč
    Do 2 – 6 dnů

Antropocennosti - Průvodce světem antropocénu - Eliška Fulínová, Anna Kvíčalová, Academia, 2024
Antropocennosti - Průvodce světem antropocénu

Malý mokřad skrytý pod vlakovým náspem, zvláštně tvarovaný strom při procházce v lese, láhev od coca-coly z jedné velmi zvláštní skládky i tužka, kterou si děláte poznámky při čtení. Antropocennosti jsou souborem esejistických ....

  • Knihabrožovaná vazba
    493 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Dokořán, 2010
Superfreakonomics

Po čtyřech letech od vydání veleúspěšného titulu Freakonomics – Potrhlá ekonomie (česky vyšlo pod zavádějícím názvem Špekonomie) se ekonom Steven D. Levitt a žurnalista Stephen J. Dubner vrátili navazující knihou Superfreakonomics ...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vybrané kapitoly z poradenstva pre sociálnych pracovníkov - Ľuba Pavelová, vydavateľ neuvedený, 2007
Vybrané kapitoly z poradenstva pre sociálnych pracovníkov 
SK

Vybrané kapitoly z poradenstva pre sociálnych pracovníkov.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2010
Superfreakonomics 
EN

Intends to uncover some of the hidden truths about our world, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. This title asks such questions as: what's a sure-fire way to catch a terrorist; ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman