Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Noční dům - Jo Nesbo, Kniha Zlín, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks

Efektivní porady - Irena Trojanová, Zuzana Svobodová, Wolters Kluwer ČR, 2020
Efektivní porady

Efektivní porady představují ve škole (a nejen v ní) skvělý manažerský nástroj pro vedení lidí, a následně tedy i cestu pro posun celé organizace. O tom, jak takové porady připravit, realizovat a reflektovat, pojednává kniha...

  • Knihabrožovaná vazba
    331 Kč
    Skladem 1 ks

Rétorika

Původní publikace z pera přední české odbornice ukazuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska mluvy odborné. Kniha se odlišuje od konkurenčních svým zaměřením na kulturnost...

  • 197 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Praktická učebnice tvorby firemního stylu - Stanislav Horný, Professional Publishing, 2017
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

  • Knihapevná vazba
    254 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Odzbrojte narcistu 
SK

Jistě jste se někdy setkali s člověkem, který se chová arogantně, bez pochopení druhých, nebo neustále dává najevo, že je ta nejlepší superhvězda na světě. Tyto projevy se vyskytují u lidí s narcistickou poruchou osobnosti a je velmi..

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    346 Kč
    Ihned ke stažení

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rétorika v praxi - Peter Flume, Grada, 2008
Rétorika v praxi

Vynikající rétorické dovednosti a jejich praktické využívání při projevu, prezentaci, rozhovoru či argumentaci jsou silnou konkurenční výhodou každého, kdo komunikuje s jinými lidmi, ať už s posluchači, klienty, kolegy, šéfy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“