Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Knihy o personalistice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
Strategie nákupu

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...

  • Knihabrožovaná vazba
    490 Kč
    Skladem 1 ks

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Typologie osobnosti pro manažery

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná vazba
    472 Kč
    Skladem 5 ks

Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2017
 
Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2013
Štěstí doručeno
Martinusačka doporučuje 5

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...

  • Přečtenávýborný stav
    203 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Skladem 1 ks

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem
Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    140 Kč
    Skladem

Procesní řízení pro manažery - Roman Fišer, Grada, 2014
Procesní řízení pro manažery

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

  • 208 Kč
    Skladem 1 ks

Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková, Siria, 2016
Interní komunikace je nutnost!

Obsahově jedinečná kniha se zabývá novým, dynamicky se rozvíjejícím oborem – interní komunikací. Podává systematický pohled na celou problematiku a přináší i řadu praktických případů z praxe, na kterých ukazuje, jak je interní komunikace důležitá...

  • Knihabrožovaná vazba
    196 Kč
    Skladem 3 ks

Koučování - John Whitmore, Management Press, 2019
Koučování

Koučování se dnes stává stále významnějším, účinnějším nástrojem vedení lidí. Stalo se uznávanou, nepřehlédnutelnou profesí. Manažeři si začínají uvědomovat, že koučování jim umožňuje podívat se na problémy jinak, než byli dosud zvyklí, že...

  • Knihabrožovaná vazba
    272 Kč
    Skladem 4 ks

Efektivní porady - Irena Trojanová, Zuzana Svobodová, Wolters Kluwer ČR, 2020
Efektivní porady

Efektivní porady představují ve škole (a nejen v ní) skvělý manažerský nástroj pro vedení lidí, a následně tedy i cestu pro posun celé organizace. O tom, jak takové porady připravit, realizovat a reflektovat, pojednává kniha...

  • Knihabrožovaná vazba
    327 Kč
    Skladem 1 ks

Jak hledat zaměstnance v 21. století - Jan Tegze, Grada, 2018
Jak hledat zaměstnance v 21. století

Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky...

  • Knihapevná vazba
    499 Kč
    Skladem 1 ks
Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2014
Mezinárodní obchodní operace

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    142 Kč
    Skladem

Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    136 Kč
    Skladem

7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...


Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Udělej to zítra - Mark Forster, Grada, 2013
Udělej to zítra

Jak snadno zvládat úkoly, které neustále přibývají? Jak se soustředit pouze na jednu věc a rychle ji dotáhnout do konce? Jak omezit stres a mít dobrý pocit ze své práce? Jak opravdu dosahovat svých cílů, a ne pouze hodně pracovat? Uznávaný autor...


Personalistka - Alena Chládková, Petr Bukovjan, Wolters Kluwer ČR, 2012
Personalistka

Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem zaměřují na nejdůležitější otázky praxe, týkající se pracovněprávních...


Repetitorium manažerských dovedností - John Payne, Shirley Payneová, Management Press
Repetitorium manažerských dovedností

Jak zdokonalit sám sebe...


Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg