Přeskočit na hlavní obsah
Den - Michael Cunningham, Odeon CZ, 2024
Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2017

389 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Štěstí doručeno

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci... Číst víc

4,7 34 hodnocení
Nakladatel
PeopleComm, 2017
Počet stran
264

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

389 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání (4)
Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2013
Brožovaná vazba
Čeština, 2013
Skladem 5 ks

369 Kč


Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2011
Brožovaná vazba
Čeština, 2011
Vyprodané

Delivering Happiness - Tony Hsieh, Business Plus, 2010
Brožovaná vazba
Angličtina, 2010
Skladem 3 ks

196 Kč


Delivering Happiness - Tony Hsieh, Business Plus, 2010
Brožovaná vazba
Angličtina, 2010
Vyprodané

Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

Lovebrandové čtení

Více z kolekce

Nejlepší knihy o byznysu

Více z kolekce

12 knih, které bychom si přáli potkat už ve škole

Zobrazit více kolekcí
Všemi smysly - Rebecca Yarros, Nakladatelství Fragment, 2024
Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2017
389 Kč

Více o knize

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

V knize se dozvíte:
- Jak z nejnudnější práce udělat magnet, přitahující dlouhé fronty kandidátů
- Jak za deset let vybudovat firmu s ročním obratem přesahujícím miliardu dolarů
- Jak najít vyšší smysl v (na první pohled) ne zcela smysluplnném podnikání
- Jak vybudovat unikátní firemní kulturu
- Proč a jak zpřístupnit informace o fungování firmy zaměstnancům i veřejnosti
- Co je to lidské štěstí a jak ho nalézt v práci
- Jak diametrálně zvýšit chuť lidí do práce
- Že můžete působit radost, měnit svět a přitom více než slušně vydělávat
- Jaké jsou hodnoty Zapposu a jak jich využívá ke svému úspěchu
- Že si můžete Zappos jednoduše přijet prohlédnout na vlastní oči

5 důvodů proč přečíst:
1. Dozvíte se, jak z nudné práce (skladník, operátor na call centru) udělat poslání, které lidi milují.

2. Získáte příběh firmy vzniklé na zelené louce (“start-up”) a tím inspiraci pro vaše podnikání.

3. Možná pochopíte, co je to štěstí a jak to osobní skloubit s pracovním.

4. Získáte inspiraci a tipy na to, jak vybudovat jedinečnou firemní kulturu.

5. Stějně jako Ricardo Semler dokáže i Tonny Hsieh dokonale pobavit. Kromě inspirace se těšte i na zábavu.

"Držíte v rukou další naši ekologickou knihu. Vytiskli jsme ji na recyklovaný eco papír s EU certifikací. Použili jsme nízkomigrační barvy, které prý není problém olíznout. Šili jsme místo lepení a abychom se vyhnuli dalšímu lepení, obálku jsme nechali oddělenou od vnitřku knihy."

Z nášho blogu: Jak prodávat štěstí


Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme sušenky.
Povolit cookies a zobrazit
Číst víc
Naše katalogové číslo
267948
Originální název
Delivering Happiness
Počet stran
264
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
130×200 mm
Hmotnost
421 g
ISBN
9788087917374
Rok vydání
2017
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
PeopleComm
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

34 hodnocení

27
5
1
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Recenze od Martinusáků

Názor čitateľa

Kniha Tonyho Hsieha nie je len o jeho ceste za hodnotami a peniazmi, je to vízia, ako by mohli vyzerať firmy budúcnosti. Dnes je doba, kedy sa strácajú hodnoty a všetci sa náhlia iba za peniazmi bez toho, aby boli naozaj šťastní. Ale táto kniha nie je o tom, ako byť šťastný. Je to o tom, ako zarábať peniaze a prinášať ľuďom spokojnosť. Príkladom je autor sám, ktorý sa vydal na cestu firemnej kultúry, ktorá sa zakladá na skutočných hodnotách. Len vďaka tomu môžu byť všetci šťastní – vedenie, zamestnanci aj zákazníci.
Cesta firmy Zappos nebola vždy taká jednoduchá. Od jej počiatkov a problémov až k fúzii s Amazonom. Autor nič netají a do publikácie prispeli aj samotný zamestnanci. Podáva akýsi návod, ako z firmy spraviť miesto, ktoré profituje, kde ľudia s radosťou pracujú a ktorá doručuje zákazníkom šťastie. Kniha je plná myšlienok, názorov a inšpirácií.
Knihu by som odporučila každému, kto vedie nejakú firmu alebo ľudí, ale aj zamestnancom, ktorí chcú na sebe pracovať a ktorí chcú z firmy, kde pracujú, spraviť prácu snov.

Číst víc

Čtenářské recenze

6.12.2023
Šťastie doručené: Inšpiratívny pohľad na podnikanie so zameraním na hodnoty a ľu
Knihu "Šťastie doručené" od Tonyho Hsieha by som opísal, ako inšpiratívny pohľad na vytvorenie úspešného podnikania s dôrazom na hodnoty, kultúru a spokojnosť zamestnancov. Autor s nami zdieľa svoje skúsenosti a prístupy, ktoré vedú k vytvoreniu trvalej a úspešnej spoločnosti. Hsiehova vlastná cesta a filozofia spájajúca úprimnosť, spokojnosť zamestnancov a záväzok k vyšším hodnotám prináša nový pohľad na biznis, ktorý nadväzuje na tradičné metódy s dôrazom na ľudskosť a rast. Pre tých, ktorí hľadajú inovatívne prístupy k podnikaniu so zameraním na ľudskosť a kvalitu, je "Šťastie doručené" skvelou voľbou. Číst víc
21.2.2023
Výborná kniha, výborný príbeh
Táto kniha je výborná. Je mi ľúto, ako nakoniec autor dopadol v živote, ale ten príbeh je úžasný, aspoň mne sa páčil. Veľmi zmenil názor na to, ako treba pristupovať k zákazníckej podpore a svojim zamestnancom. Chcel som na našej Domalenke vypnúť telefonickú podporu, ale vďaka tejto knihe som to neurobil, takže jedno veľké ďakujem. Určite ju odporúčam. Číst víc
Michal Vavra
Ověřený nákup
12.1.2021
Pútavé čítanie
Pekne napísaný príbeh, žiada detailná bibliografia. Zamerané skôr na opísanie firemného spiritu a opisu veľkolepých úspechov, nešiel príliš do detailu manažérskeho riadenia firmy. Môžem odporučiť ako nenáročnú literatúru aj pre ľudí, ktorý nehľadajú práve knihu o manažmente ale chcú sa dozvedieť viac o príbehu firmý Zappos. Číst víc
Jakub
Neověřený nákup
26.12.2020
Must-read ked mate eshop
Neviem, či som pri nejakej knihe zažil to, čo pri tejto. Normálne som bol v napätí, či sa im (mu) to podarí alebo nie. Keď dnes počúvam od kamarátov v akých firmách pracujú a akých šéfov majú (z 95%), je mi z toho dosť zle. Každý kto chce byť nielen podnikateľom ale aj človekom, za ktorým sa oplatí ísť, by si túto knihu mal prečítať a ukradnúť z nej niečo pre svoju firmu. Je tam toho viac než dosť.
Za mňa je to TOP kniha a Tony musí byť parádny človek :)
Číst víc
Veronika Holickova
Ověřený nákup
20.7.2020
Stesti skutocne dorucene
Tato kniha je to najlepsie co moze clovek zaujimajuci sa o eshopy precitat. Mne osobne pri fungovani mojho eshopu velmi pomohla a je to skutocne lahodka. Odporucam vsetkymi desiatimi Číst víc
25.3.2020
Ako vybudovať spoločnosť, kam sa zamestnanci doslova hrnú a svoje šťastie premietajú ako pridanú hodnotu pre zákazníkov? Na to Vám odpovie táto kniha. Tony popisuje všetko ako bolo, bez nejakého prikrášlenia a vytvoril tak skvelý príbeh a možno aj návod, ako by mohli firmy vyzerať a chovať sa. Dal do firmy celého seba a aj celý svoj majetok a vlastne všetko vsadil na jednu kartu. Ako to dopadlo, sa dozviete v knihe Číst víc
GIVT.cz, Barbora Říhová
Neověřený nákup
15.8.2016
Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.
Nepochybně jedna z nejlepších knížek, co si můžete přečíst. Myslím to naprosto vážně. Bojíte se, že vás kniha o podnikání nebude bavit? No tak to se fakt pletete. Tony v ní popisuje svůj život už od dětství, kdy si na zahradě vytvořil farmu na žížaly, tiskl místní zpravodaj a prodával ho sousedům, a vůbec vymýšlel spoustu inovací - třeba systém jak oklamat rodiče, aby si mysleli, že 5 hodin denně cvičí na housle.
Zábavnou formou se snaží odhalit svůj pohled na podnikání a hlavně na to, co pro něj znamená štěstí - a rozhodně se mu to daří.
Co v knížce najdete - spoustu inspirace, nápadů, podnětů pro váš vlastní rozvoj, a taky dost zábavných pasáží :)
Co v knížce nenajdete - nudné byrokratické nebo pseudomotivační kecy.
Citát: “I thought about how easily we are all brainwashed by our society and culture to stop thinking and just assume by default that more money equals more success and more happiness, when ultimately happiness is really just about enjoying life.”
A co dokazuje, že Zappos má komunikaci se zákazníky na opravdu top úrovni? Třeba tenhle můj instagramový post, který mi hned komentovali :) https://www.instagram.com/p/BHeO7BxBg88/?taken-by=barbullin

P.S.: Nebojte se přečíst si knížku v angličtině, je to napsané "lidově" a čte se to moc pěkně :)
Číst víc
Zbyněk
Neověřený nákup
15.7.2015
výborná knížka
Pokud chcete přečíst příběh úspěšného businessmana, který dokázal vybudovat fungující kolos s originální firemní kulturou, je to knížka právě pro Vás. Dozvíte se, že není jednoduché dosáhnout snadno úspěchu v zásilkovém prodeji. Není jednoduché ani nastavit a udržet přátelský přístup se všemi kolem firmy - zákazníky, zaměstnanci, dodavateli. Je to úžasná knížka, kterou jsem s velkou chutí přečetl a nechal se inspirovat. Číst víc
Dalibor Cicman
Ověřený nákup
27.7.2014
Učebnica orientacie na zákazníka
Celkovo je to inšpiratívna kniha, vďaka ktorej začnete niektoré veci úplne inak vnímať ako doteraz. (live-linku ako marketingový nastroj...) Skladá sa z 3 častí. 1 - Tonyho život pred Zapposom, 2 - začiatky Zapposu 3 - firemna kultura, marketing, sloboda v práci. Prvé 2 časti písané ako pútavý príbeh, od ktorého sa neodlepíte. V tretej odhaľuje know-how prečo je Zappos pokladaný za jedného z najobľúbenejších zamestnávateľov a firmu s najlepším prozákazníckym prístupom

Určite ju odporúčam každému zamestnávateľovi alebo podnikateľovi na internet.

Napísal som na túto knihu aj recenziu na svoj blog, ak by niekoho zaujímala ;) daliborcicman.com/stesti-doruceno-tony-hsieh-zappos-recenzia
Číst víc

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg