Štěstí doručeno je
příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche.
Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.
V knize se dozvíte:
- Jak z nejnudnější práce udělat magnet, přitahující dlouhé fronty kandidátů
- Jak za deset let vybudovat firmu s ročním obratem přesahujícím miliardu dolarů
- Jak najít vyšší smysl v (na první pohled) ne zcela smysluplnném podnikání
- Jak vybudovat unikátní firemní kulturu
- Proč a jak zpřístupnit informace o fungování firmy zaměstnancům i veřejnosti
- Co je to lidské štěstí a jak ho nalézt v práci
- Jak diametrálně zvýšit chuť lidí do práce
- Že můžete působit radost, měnit svět a přitom více než slušně vydělávat
- Jaké jsou hodnoty Zapposu a jak jich využívá ke svému úspěchu
- Že si můžete Zappos jednoduše přijet prohlédnout na vlastní oči
5 důvodů proč přečíst:
1. Dozvíte se, jak z nudné práce (skladník, operátor na call centru) udělat poslání, které lidi milují.
2. Získáte příběh firmy vzniklé na zelené louce (“start-up”) a tím inspiraci pro vaše podnikání.
3. Možná pochopíte, co je to štěstí a jak to osobní skloubit s pracovním.
4. Získáte inspiraci a tipy na to, jak vybudovat jedinečnou firemní kulturu.
5. Stějně jako Ricardo Semler dokáže i Tonny Hsieh dokonale pobavit. Kromě inspirace se těšte i na zábavu.
"Držíte v rukou další naši ekologickou knihu. Vytiskli jsme ji na recyklovaný eco papír s EU certifikací. Použili jsme nízkomigrační barvy, které prý není problém olíznout. Šili jsme místo lepení a abychom se vyhnuli dalšímu lepení, obálku jsme nechali oddělenou od vnitřku knihy."
Z nášho blogu: Jak prodávat štěstí