Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 912 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 689 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Uber a Airbnb mění svět - Brad Stone, Grada, 2019
Uber a Airbnb mění svět

Před deseti lety by nám spát u cizích lidí doma nebo nastoupit k cizímu člověku do auta připadalo bizarní a nebezpečné. Dnes je to ale běžná praxe, podobně jako nakupování online. Společnosti Uber a Airbnb zahájily novou éru...

  • Přečtenávýborný stav
    319 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Moderní marketing - Philip Kotler a kol., Grada, 2007
Moderní marketing

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong, Grada, 2007
Marketing

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...


Inovativní marketing - Philip Kotler, Fernando Trias de Bes, Grada, 2004
Inovativní marketing

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse - Carmine Gallo, Grada, 2012
Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse

Světově populární prezentace Steva Jobse, zakladatele a ředitele společnosti Apple, se staly novým celosvětovým zlatým standardem. Tato kniha vám krok za krokem přesně ukáže, jak můžete techniky Steva Jobse využít při svých vlastních vystoupeních. Budete.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)