Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Obchodování na komoditních trzích - Tomáš Nesnídal, Petr Podhajský, Grada, 2005
Obchodování na komoditních trzích

Tato publikace vás seznámí s praktickou stránkou komoditního obchodování, vysvětlí vám srozumitelnou formou jak a kde se s komoditami obchoduje, jak začít obchodovat s pomocí jednoduché technické analýzy, pomůže s výběrem správného brokera...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Like a Virgin - Richard Branson, Virgin Books, 2012
Like a Virgin 
EN

Business advice, from the best in the business. Are you interested in setting up your own business, improving your leadership skills or simply looking for inspiration from one of the greatest entrepreneurs of our time? ...


Dovoz zboží z Číny - Michal Švihnos, Internet Consulting, 2013
Dovoz zboží z Číny

Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...


Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami - Iva Ritschelová, Linde, 2010
Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami

Publikace je zaměřena na problematiku liberalizace obchodu v oblasti environmentálního zboží a služeb...


Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...


Právo mezinárodního obchodu - Zdeněk Kučera, Monika Pauknerová, Květoslav Růžička, Aleš Čeněk, 2008
Právo mezinárodního obchodu

Publikace představuje zpracování problematiky právní úpravy vztahů vznikajících při mezinárodní obchodní a hospodářské spolupráci. Jde o odvětví, které se neustále vyvíjí. Tato učebnice vychází z aktuální právní úpravy...


Jak podnikat po vstupu do EU - Antonín Malach, kolektiv, Grada, 2005
Jak podnikat po vstupu do EU

Kniha poskytuje podnikatelům, manažerům, pracovníkům veřejné správy, pedagogům a dalším zájemcům velmi cenné informace a podněty k přemýšlení v současném složitém podnikatelském prostředí.


Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová, Grada, 2011
Ekonomika turismu

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zab...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.

Býkem v Číně - Jim Rogers, Grada, 2011
Býkem v Číně

Pokud alespoň trochu sledujete zprávy, určitě vám neuniklo, že právě Čína je zemí, která se nejspíš brzy stane hlavní politickou i ekonomickou velmocí. V posledních letech se zbavuje nálepky „levné továrny“ a její ekonomika prožívá obrovský boom. Neustále


Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2003
Mezinárodní obchodní operace

Kolektiv autorů z katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze připravil již třetí, aktualizované a rozšířené vydání vysokoškolské učebnice, která všestranně poslouží i pracovníkům firem, jež podnikají v mezinárodním měřítku.


Prodejem k vítězství - Richard Denny, BIZBOOKS, 2013
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...


Základy úspěšného vybudování - Don Failla, Jiří Alman, 2010
Základy úspěšného vybudování

Zpracováno na základě podkladů ze seminářů Don Failla "10 Napkin Presentations"...


Nejlepší rady jak uspět v Česku, Mladá fronta, 2012
Nejlepší rady jak uspět v Česku

Ač se to někdy nezdá, v českém byznyse je mnoho lidí, kteří si svůj úspěch tvrdě odpracovali. Jejich cesta mnohdy nebyla snadná, ale nasbírali během ní cenné zkušenosti a mnohdy získali i dobré rady. Ty nejlepší Vám přináší 37 respektovaných...


Oxford Business English Dictionary for Learners of English with CD-ROM, Oxford University Press, 2005
Oxford Business English Dictionary for Learners of English with CD-ROM 
EN

A new up-to-date Business English dictionary, that gives learners all the help and information they need to do business in English...


Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Tajný jazyk byznysu - Kevin Hogan, Computer Press, 2010
Tajný jazyk byznysu

Publikace je určena manažerům, obchodníkům a všem lidem, kteří mají zájem o hlubší pohled do problematiky neverbální komunikace. Autor využil svých dlouholetých zkušeností v této oblasti a napsal knihu seriózní a současně poutavou...


Phrasal Verbs in Business Matters (Frázová slovesa v obchodních záležitostech) - Austin F. Greer, Zuzana Vanišová, Leda
Phrasal Verbs in Business Matters (Frázová slovesa v obchodních záležitostech)

Publikace je zaměřená na frázová slovesa užívaná v podnikatelském světě a v obchodním dorozumívání.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami