Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    104 Kč
    Skladem
  • 229 Kč
    Ihned ke stažení

Byznys má duši - Alan Cohen, Metafora, 2019
Byznys má duši

Všichni chceme mít úspěch a prosperovat, ale přitom tomu neobětovat vlastní duši a duchovní cestu. Je to vůbec možné? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen vysvětluje, že ano. Při práci a podnikání totiž nebojujeme s vn

  • Přečtenávýborný stav
    299 Kč
    Skladem
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Satanské metody vyjednávání

V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Obchodní korporace a nekalá soutěž - Jarmila Pokorná, Eva Večerková, Milan Pekárek, Wolters Kluwer ČR, 2015
Obchodní korporace a nekalá soutěž

Publikace z ediční řady Meritum poskytuje odpovědi na řadu otázek z obchodního práva vyskytujících se v každodenní praxi. Kniha je rozdělena do tří částí, v nichž se detailně věnuje problematice obchodních korporací a...

  • Knihapevná vazba
    898 Kč
    Do 3 dnů

33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...


Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období - Zuzana Křečková Kroupová, Oeconomica, 2018
Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období

Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....

  • Knihašitá vazba
    538 Kč
    Více než 30 dní
Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Společnost s ručením omezeným - Miroslava Bartošíková, C. H. Beck, 2003
Společnost s ručením omezeným

Publikace pojednávající o nejběžnější formě obchodní společnosti v České republice z pera zkušených autorek, které se s úpravou společnosti s ručením omezeným setkávají ve své každodenní praxi. Kniha je zpracována podle...

  • Knihabrožovaná vazba
    987 Kč
    Do 6 dnů

Insolvenční zákon a předpisy související - Jan Kozák, Alexandr Dadam, Lukáš Pachl, Wolters Kluwer ČR, 2016
Insolvenční zákon a předpisy související

Třetí vydání úspěšného komentáře z oblasti insolvenčního práva včetně prováděcích předpisů a výkladu stěžejního evropského předpisu upravujícího tuto oblast, doplněné plným...


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Prodej - dřina nebo hra

Držíte v rukou knížku, která vás chytne a nepustí! Osobně laděnou knihu zkušeného obchodníka, který zažil řadu úspěchů a neúspěchů při prodeji a postupně přišel na to, co opravdu rozhoduje o výborných výsledcích...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Obchodní korporace a ochrana slabší strany - Stanislava Černá, Wolters Kluwer ČR, 2017
Obchodní korporace a ochrana slabší strany

Cílem monografie je pojednat o možnostech, které ochraně slabší strany poskytuje české a slovenské právo obchodních korporací. Snahou autorů jednotlivých kapitol je zodpovědět...

  • Knihabrožovaná vazba
    241 Kč
    Do 3 dnů

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti - Dana Ondrejová, Wolters Kluwer ČR, 2021
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Do 3 dnů
  • E-knihaEPUBMOBI
    535 Kč
    Ihned ke stažení

Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.


Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - Richard Hammond, Grada, 2005
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby

Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, ...


Specifické požadavky zákazníka, Česká společnost pro jakost, 2019
Specifické požadavky zákazníka

Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.

  • 517 Kč
    Do 14 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham