Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Od Jennifer L. Armentroutové, První díl krvelačné romantasy, Chci si přečíst, Nakladatelství Fragment, 2025

Knihy o strategickém managementu

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Strategické řízení značky (Kevin Lane Keller)
Strategické řízení značky

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky...

  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    987 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: How Brands Grow 2 (Byron Sharp a Jenni Romaniuk)
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    1 009 Kč
    Skladem > 5 ks
    Tato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.

Kniha: Marketing hotelových služeb (Alžbeta Kiráľová)
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    219 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: This Is Strategy (Seth Godin)
This Is Strategy 
EN

An essential guide to thinking strategically in a complex, ever-changing world...

  • Knihabrožovaná vazba
    534 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 38 dní.

Kniha: The Umami Strategy (Aga Szóstek)
The Umami Strategy 
EN

Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. To do so, you need to define a powerful strategy that determines consistent action across your organization to deliver your unique flavor...

  • Knihabrožovaná vazba
    586 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Strategický a inovačný manažment (Michal Balog a Angelina Iakovets)
Strategický a inovačný manažment 
SK

Kniha poskytuje komplexný pohľad na princípy strategického manažmentu, jeho kľúčové koncepty a nástroje, ktoré podniky využívajú na dosiahnutie dlhodobých cieľov a udržanie konkurenčnej výhody...

  • Knihabrožovaná vazba
    312 Kč
    Do 5 – 10 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 5 – 10 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: The Crux (Richard Rumelt)
 
Kniha: The Crux (Richard Rumelt)
The Crux 
EN

The most important part of a leader's job is to set in motion the actions today that will build a better future tomorrow - in other words, strategy. But how do leaders become strategists...

  • Knihapevná vazba
    461 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 28 dní.

Kniha: Negotiate Without Fear (Victoria Medvec)
Negotiate Without Fear 
EN

With Negotiate Without Fear: Strategies and Tools to Maximize Your Outcomes, master negotiator, Kellogg professor, and accomplished CEO Victoria Medvec delivers an authoritative and practical resource for eliminating the fear that impedes success...

  • Knihapevná vazba
    552 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Digital Transformation (Nirjhar Chakravorti)
Digital Transformation 
EN

With the advent of digital technologies, society is reshaping itself radically. In the last decade, digital technologies have brought fundamental changes in the industry and business environment...

  • Knihabrožovaná vazba
    578 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: The Future of Competitive Strategy (Mohan Subramaniam)
The Future of Competitive Strategy 
EN

How legacy firms can combine their traditional strengths with the power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy for the digital era...

  • Knihapevná vazba
    839 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 38 dní.

Kniha: No Bullsh*t Strategy (Alex M H Smith)
No Bullsh*t Strategy 
EN

Most strategy is, let’s face it, bullsh*t...

  • Knihabrožovaná vazba
    398 Kč
    Do 7 – 12 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 7 – 12 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Go Luck Yourself (Andy Nairn)
Go Luck Yourself 
EN

Luck is a four-letter-word in business circles. But the truth is that fortune plays a part in every success story - and every failure...

  • Knihabrožovaná vazba
    416 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Better, Simpler Strategy (Felix Oberholzer-Gee)
Better, Simpler Strategy 
EN

In nearly every business segment and corner of the world economy, the most successful companies dramatically outperform their rivals. What is their secret...

  • Knihapevná vazba
    649 Kč
    Do 9 – 14 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 9 – 14 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Manažment značky (Ferdinand Daňo)
Manažment značky 
SK

Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy...

  • Připravujeme
    Dodavatelé, distributoři a další šikovní lidé intenzivně pracují na tom, abyste si tuto knihu mohli už brzo užít!


Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.