Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Aleš Novotný - Český thriller se severskou atmosférou

Knihy o marketingovém managementu

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Kolekce
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier)
Žlutá kniha budování značky
Martinusák doporučuje 5

  • Knihabrožovaná vazba
    789 Kč
    Skladem > 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Žltá kniha budovania značky 
SK

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    800 Kč
    Skladem > 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Kniha: Brand management (David Taylor)
Brand management

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Manažment značky (Ferdinand Daňo)
Manažment značky 
SK

Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy...

  • Připravujeme
    Dodavatelé, distributoři a další šikovní lidé intenzivně pracují na tom, abyste si tuto knihu mohli už brzo užít!


A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.
Kniha: Malý život (Hanya Yanagihara)
Malý život
  • Hanya Yanagihara