Knihy o marketingovém managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
34 produktů
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 21 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
Byznys je hra, jejíž pravidla si nemůžeme zvolit. Můžeme si však vybrat, zda ji budeme hrát s konečným, nebo nekonečným nastavením mysli...
-
Knihabrožovaná vazba332 KčSkladem > 5 ks
-
245 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
V roce 2020 byl aktualizován svazek VDA „Robustní výrobní proces“, jehož první vydání vyšlo v roce 2007. Normy DIN ISO a pokyny IATF i svazky VDA byly v mnoha případech od 1. vydání této publikace revidovány a jsou nyní v tomto...
-
Knihašitá vazba888 KčDo 4 dnů
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
-
169 KčIhned ke stažení
- Radek Tahal
- kolektiv
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...
-
Knihapevná vazba409 KčSkladem 1 ks
-
416 KčIhned ke stažení
Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....
-
Knihašitá vazba538 KčVíce než 30 dní
Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.
-
517 KčDo 14 dnů
Tematika environmentu prošla za posledních padesát let vývojem a nelze popřít, že se nyní stává ještě dynamičtější. Navíc se dotýká prakticky všech složek společnosti, ať to jsou podnikatelské subjekty, různé neziskové organizace, instituce veřejné...
-
Knihapevná vazba417 KčDo 21 dnů
-
424 KčIhned ke stažení
Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu...
-
Knihabrožovaná vazba273 KčVíce než 30 dní
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná vazba408 KčVíce než 30 dní
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom...
-
Knihabrožovaná vazba374 KčSkladem 1 ks
-
289 KčIhned ke stažení
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete...
-
Knihapevná vazba432 KčSkladem 1 ks
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...
Přestože zpravodajské služby vzbuzují velkou pozornost a jsou předmětem zájmu veřejnosti i médií, představují pro veřejnost nepříliš známou součást státního mechanismu. Jejich činnost je svázána s požadavkem utajenosti a navíc jsou opředeny mnoha zažitým
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
The scientific monograph develops the new leadership model which brings together the two dimensions of process and relations. Although this model replaces fundamental leadership approaches with an organizational view on the leading process, it does...
-
Knihabrožovaná vazba647 KčDo 14 dnů
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...
-
Knihabrožovaná vazba547 KčDo 4 dnů
Recenzovaná monografie...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...
-
479 KčSkladem 1 ks
-
459 KčIhned ke stažení
Every business process in every organization can be made better, more efficient, more flexible and more adaptable to changing needs. Business process improvement (BPI) can drive substantial bottom-line increases, ultimately accelerating the revenue...
-
Knihabrožovaná vazba740 KčVíce než 30 dní
Takmer neuveriteľný príbeh premeny autokraticky riadenej výrobnej spoločnosti na jednu z najslobodnejších firiem súčasnosti, ktorú mnohí právom označujú za „najneobvyklejšie pracovisko na svete“. Ako by sa vám páčilo...
-
Knihabrožovaná vazba521 KčDo 4 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle