Nejdražší z kategorie: ve formátu EPUB knihy o marketingovém managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
41 produktů
- Jiří Marek
- Přemysl Janíček
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace s neobvyklým zaměřením představuje průvodce světem systémových metod a inženýrských oborů expertních analýz. Uznávaní autoři využívají zcela původní systémovou metodologii, v níž dominují...
-
587 KčIhned ke stažení
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů...
-
552 KčIhned ke stažení
Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních...
-
502 KčIhned ke stažení
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný ...
-
459 KčIhned ke stažení
- Jan Doležal
- kolektiv
Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...
-
424 KčIhned ke stažení
Tematika environmentu prošla za posledních padesát let vývojem a dotýká se prakticky všech složek společnosti. Kniha přináší řadu informací a poznatků, které se zaměřují zejména na podnikatelskou sféru, jež je v rámci svých...
-
424 KčIhned ke stažení
Již třetí vydání publikace je komplexním a praktickým průvodcem pro všechny projektové manažery, podnikatele a studenty. Kniha je doplněna o řadu nových metod, zkušeností i témat, kterými jsou např. nové procesní modely, aktuální...
-
421 KčIhned ke stažení
- Radek Tahal
- kolektiv
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů...
-
416 KčIhned ke stažení
Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace? Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti? Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické...
-
399 KčIhned ke stažení
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich...
-
349 KčIhned ke stažení
Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní modely...
-
339 KčIhned ke stažení
Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně...
-
319 KčIhned ke stažení
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno...
-
305 KčIhned ke stažení
Kniha Začni otázkou prečo pomohla miliónom čitateľov po celom svete prehodnotiť všetko, čo robia – v osobnom živote, v kariére a pri riadení malých či veľkých organizácií...
-
299 KčIhned ke stažení
Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování...
-
297 KčIhned ke stažení
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci...
-
297 KčIhned ke stažení
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh.
-
297 KčIhned ke stažení
Chcete se osvobodit od každodenní rutiny, ale nevíte, kde začít? Uznávaný autor a podnikatel John Williams vám za pouhých 30 dnů pomůže uskutečnit váš nápad a začít se jím živit – a to i v případě, že jste na nic skvělého...
-
297 KčIhned ke stažení
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise,
-
289 KčIhned ke stažení
Aktualizované vydání autorka doplnila o nové informace, které vyplynuly z jejího dalšího studia nastavení mysli nejen lidí, ale i organizací.
-
289 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle