Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Radikální otevřenost - Kim Scott, Jan Melvil publishing, 2018
Radikální otevřenost
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.


Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Sociologie pro ekonomy a manažery - Ivan Nový, Alois Surynek, Grada, 2006
Sociologie pro ekonomy a manažery

Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin...

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Jak získávat klienty a zákazníky - Marián Olej, BIZBOOKS, 2015
Jak získávat klienty a zákazníky

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby...


Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková, Grada, 2008
Přesvědčivá prezentace

Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...


Tajemství spolupráce v týmech - Sláva Kubátová, Viktor Bosák, Tomáš Bujna, Michal Henych, David Müller, Management Press, 2013
Tajemství spolupráce v týmech

Vzhledem k povaze "komplexních" problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si...


Spojovat či rozdělovat? - Tomáš Bujna, David Müller, Jan Bloudek, Sláva Kubátová, Management Press, 2014
Spojovat či rozdělovat?

Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá...


Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty - Radek Chalupa, Grada, 2012
Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...

Cítit se skvěle – vypadat skvěle! - Veronika Marešová, Grada, 2021
Cítit se skvěle – vypadat skvěle!

V knize se dozvíte: jak docílit harmonie vnitřní a vnější krásy co si obléknout, abychom se cítili skvěle a vypadali skvěle co vše je součástí naší image a naší vizitkou jak zjistit svůj barevný typ, jak barvy kombinovat a využívat..


Vidím do tebe! Už vím, jak funguješ. - Martin Betschart, Grada, 2015
Vidím do tebe! Už vím, jak funguješ.

ZNALOST LIDSKÉ POVAHY JE KLÍČEM K ÚSPĚCHU! Pokud víte, na co se máte zaměřit a čemu věnovat pozornost, je pro vás snadné druhé pochopit a získat na svou stranu. Jak ale dospět k tomu, abyste poznali, co na jiné lidi platí? Pomocí speciální typologie....


Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ, Grada, 2013
Jak uspět při obchodním telefonování

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a...


Umenie vojny - Sun-c', Citadella, 2023
Umenie vojny 
SK

Kniha Umenie vojny - sa dotýka takmer všetkých vojenských teórií, akými je stratégia, psychológia, meteorológia, topografia, ale aj politika, ekonómia, história, filozofia...Je to len pár tisíc slov, ale dajú sa aplikovať v modernom svete na všetky...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck