Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Z kolekce Lovebrandové čtení - Knihy ke konferenci Jak budovat lovebrand knihy o managementu

Použité filtry
Zrušit filtry
Restart - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2010
Restart

Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    296 Kč
    Skladem 4 ks

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Skladem 2 ks

Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2017
Štěstí doručeno
Martinusačka doporučuje 5

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Radikální otevřenost - Kim Scott, Jan Melvil publishing, 2018
Radikální otevřenost
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...

  • Knihabrožovaná vazba
    327 Kč
    Skladem > 5 ks

Objevte své PROČ - Simon Sinek, Peter Docker, David Mead, Jan Melvil publishing, 2018
Objevte své PROČ

Knihy Simona Sineka Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přiměly již miliony čtenářů, aby změnili pohled na všechno, co dělají – v osobním i pracovním životě. Díky nim se i u nás mění profesionální motivace a firemní kultura už několik let k lepšímu...

  • Knihabrožovaná vazba
    321 Kč
    Do 15 – 19 dnů

Uncommon Service - Frances Frei, Anne Morriss, Harvard Business Press, 2012
Uncommon Service 
EN

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for as long as it takes to calm ...

  • Knihapevná vazba
    714 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen