Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Knihy o mezinárodním marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...

  • Přečtenávýborný stav
    147 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Marketingové řízení památkových objektů - Petr Dostál, Jitka Černá, Ekopress, 2014
Marketingové řízení památkových objektů

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo...

  • Knihabrožovaná vazba
    269 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“