Knihy o marketingové komunikaci
Studijní materiál zachycuje přehled informací o komunikaci a komunikačních dovednostech. Kniha je určena především manažerům, podnikatelům, ekonomům, studentům příslušných oborů...
Další formátyZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní
-
Knihabrožovaná vazba326 KčSkladem 1 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Táto brožúrka je už druhým a rozšíreným vydaním inšpirácií z workshopu Icebreaky a Energizéry. Obsahuje návody z našej lektorskej praxe, z komunikácie na online workshopoch s učiteľmi a vychovávateľmi a z účasti na vzdelávacích akciách, ktorých sme sa...
-
Knihabrožovaná vazba269 KčDo 2 – 3 dnů
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...
-
Knihabrožovaná vazba300 KčSkladem 3 ks
-
305 KčIhned ke stažení
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....
-
Knihakroužková vazba277 KčSkladem 2 ks
Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené informace pro úspěšný rozvoj osobnosti...
Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu...
-
Knihabrožovaná vazba397 KčDo 6 – 8 dnů
-
424 KčIhned ke stažení
Publikace poskytuje čtenáři podrobný návod, jak postupovat při sestavování marketingového plánu.
Hlavním cílem knihy Patricka Forsytha je zaměřit se na zlepšování výkonnosti lidí, zvláště pak na to, jak můžete pomocí motivace vytvářet, udržovat a zlepšovat výkonnost vašich zaměstnanců...
-
Přečtenávýborný stav73 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
AudioknihaMP3 na CDVyprodané
- Autorský kolektiv
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy...
Kniha seznamuje čtenáře se skupinou metod, určených pro průzkumovou analýzu dat. Tyto metody se snaží nalézt v datech určité struktury a prezentovat je jako skupiny (shluky) podobných objektů...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...
-
387 KčSkladem 2 ks
-
399 KčIhned ke stažení
Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...
-
479 KčSkladem 1 ks
-
459 KčIhned ke stažení
“Čo je to, čo rada robíš a mohli by Ti za to platiť?" Odpoveď na túto otázku ukáže najlepšiu cestu pre tvoje podnikanie. A inak to nebolo ani v mojom prípade. Podnikanie bolo to, čo mi chýbalo ku šťastiu a podľa môjho názoru môže finančnú slobodu získať..
-
Knihapevná vazba572 KčSkladem 2 ks
Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, ....
-
Vyprodané
Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým....
-
Vyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle