Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století - Ludmila Štěrbová a kolektiv, Grada, 2013
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Autoři, kterými jsou odborníci z VŠE v Praze, se zaměřují na komplexní analýzu...

  • 359 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Komunikační dovednosti v praxi - Milan Mikuláštík, Grada, 2003
Komunikační dovednosti v praxi

Studijní materiál zachycuje přehled informací o komunikaci a komunikačních dovednostech. Kniha je určena především manažerům, podnikatelům, ekonomům, studentům příslušných oborů...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    186 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUB
    365 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Do 12 – 17 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    326 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
10 knih pro trénink V kostce, CP Books, 2005
10 knih pro trénink V kostce

Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené informace pro úspěšný rozvoj osobnosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    750 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Čas na výpověď - Amy Porterfield, Alferia, 2024
Čas na výpověď

Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu...

  • Knihabrožovaná vazba
    397 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    424 Kč
    Ihned ke stažení

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    101 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste zvýšili své prodejní a obchodní dovednosti, navýšili prodeje, audiokniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenit

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingové plánování - praktická příručka manažera - John Cooper, Peter Lane, Grada, 1999
Marketingové plánování - praktická příručka manažera

Publikace poskytuje čtenáři podrobný návod, jak postupovat při sestavování marketingového plánu.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    116 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Give and Take - Adam Grant, Viking, 2013
 
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
Give and Take 
EN

An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...

  • Knihapevná vazba
    937 Kč
    Více než 30 dní

123 tipov pre online a affiliate marketing - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2020
123 tipov pre online a affiliate marketing 
SK
  • Autorský kolektiv

Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy...

  • Knihapevná vazba
    585 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    381 Kč
    Skladem

Shluková analýza dat - Hana Řezanková, Dušan Húsek, Václav Snášel, Professional Publishing, 2007
Shluková analýza dat

Kniha seznamuje čtenáře se skupinou metod, určených pro průzkumovou analýzu dat. Tyto metody se snaží nalézt v datech určité struktury a prezentovat je jako skupiny (shluky) podobných objektů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Prediktivní trhy - Mikuláš Gangur, Wolters Kluwer ČR, 2015
Prediktivní trhy

Kromě historického přehledu vývoje prediktivních trhů, teorie, výsledků a vyhodnocení provedených experimentů, je zařazen také užitečný přehled nabízených...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Leading Apple with Steve Jobs - Jay Elliot, John Wiley & Sons, 2012
Leading Apple with Steve Jobs 
EN

A former Senior VP of Apple shares how Steve Jobs motivated people to do the best work of their lives...

  • Knihapevná vazba
    565 Kč
    Více než 30 dní

Okouzlení - Guy Kawasaki, Pragma, 2011
Okouzlení

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The Marketing Manifesto - David James Hood, Kogan Page, 2013
The Marketing Manifesto 
EN

Marketing is key to the health and wealth of organisations and a vital component in business strategy. Despite the fact that it produces three times more value than any other facet of a business and continual major improvements in ...

  • Knihabrožovaná vazba
    808 Kč
    Do 21 – 24 dnů

SPIN Selling - Neil Rackham, Gower, 2007
SPIN Selling 
EN

True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...

  • Knihabrožovaná vazba
    818 Kč
    Skladem 1 ks

Manažment sociálnych sietí - Martin Kuchta, Michal Jankovič, Grada, 2024
Manažment sociálnych sietí 
SK

Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...

  • 387 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    399 Kč
    Ihned ke stažení

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu - Lucia Bartková, Belianum, 2021
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu 
SK

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná vazba
    530 Kč
    Do 4 – 5 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen