Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Knihy o marketingové komunikaci od nakladatelství HarperCollins

Použité filtry
Zrušit filtry
Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2009
Predictably Irrational 
EN

'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    170 Kč
    Skladem

Crossing the Chasm - Geoffrey A. Moore, HarperCollins, 2014
Crossing the Chasm 
EN

The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing. In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life ...

  • Knihabrožovaná vazba
    492 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“