Na CD knihy o marketingové komunikaci
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: správném přemýšlení na cestě za úspěchem, ve světě, životě a byznysu, marketingu, podnikání, myšlení člověka, který nechce prohrávat, myšlení firmy, která touží uspět na...
-
AudioknihaMP3 na CD254 KčDo 4 – 6 dnů
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně...
-
AudioknihaMP3 na CD97 KčDo 2 – 3 dnů
Úspěšný marketing znamená mít správný produkt na správném místě v pravýčas a jistotu,že zákazník je o produktu informován. Termín marketingové plánování popisuje metody použití marketingových zdrojů za účelem dosažení marketingových cílů.
-
AudioknihaMP3 na CDVyprodané
Program Marketing podle Kotlera je jeden z nejúspěšněnších přednáškových cyklů profesora Philipa Kotlera a kniha stejného názvu získala titul Marketingový bestseller .
-
AudioknihaMP3 na CDVyprodané
Management se už nemůže spoléhat jen na zadávání úkolů zaměstnancům. V dnešním podnikatelském světě je motivace zásadní dovedností managementu. Je-li zvládána jak se patří, mohou manažeři i jejich zaměstnanci dosahovat znatelně větších úspěchů.
-
AudioknihaMP3 na CDVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle