Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Procesní řízení pro manažery - Roman Fišer, Grada, 2014
Procesní řízení pro manažery

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

  • 208 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek, Backstage Books, 2021
Průvodce síťového marketingu

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak...

  • Knihabrožovaná vazba
    340 Kč
    Do 28 dnů

Jak motivovat svůj tým - Patrick Forsyth, Grada, 2009
Jak motivovat svůj tým

Hlavním cílem knihy Patricka Forsytha je zaměřit se na zlepšování výkonnosti lidí, zvláště pak na to, jak můžete pomocí motivace vytvářet, udržovat a zlepšovat výkonnost vašich zaměstnanců...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Vyhraj každú debatu - Mehdi Hasan, Ultimo Press, 2024
Vyhraj každú debatu 
SK

Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete...

  • Knihabrožovaná vazba
    320 Kč
    Skladem > 5 ks

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2010
Superfreakonomics 
EN

Steven Levitt, the original rogue economist, and Stephen Dubner have spent four years uncovering the hidden side of even more controversial subjects, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. The result is Superfreakonomics...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Více než 30 dní

Úspešná prezentácia - Kolektív autorov, Slovart, 2001
Úspešná prezentácia 
SK
  • Autorský kolektiv

Nová knižka z edície Základy manažmentu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek